וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטת האם הרוצחת: "הרשויות יכלו למנוע"

איילה חננאל

11.11.2010 / 14:50

מעצרה של מיכל אלוני החשודה ברצח בנותיה הוארך ב-8 ימים, במהלכם תישלח להסתכלות פסיכיאטרית. גם מעצרו של אחיה, החשוד במעורבות ברצח הוארך. הלוויית הילדות תיערך הערב ברעננה

נועם אשל

(צילום: נעם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

מעצרה של מיכל אלוני, האם החשודה ברצח בנותיה אתמול ברעננה הוארך בצהרים (חמישי) בשמונה ימים. כך קבע בית משפט השלום בכפר סבא. אלוני חשודה שחנקה למוות את נטלי בת השש ורוני בת הארבע בדירת סבתן ברחוב המעלות בעיר. מעצרו של דני ברהמס, אחיה של מיכל, הוארך עד יום ראשון. במקביל, נתיחת גופות הילדות במכון לרפואה משפטית באבו-כביר הסתיימה כאשר נציגי הסניגוריה הציבורית פיקחו על ההליך. הערב בשעה 20:00 תיערך הלווייתן של רוני ונטלי אלוני, בבית העלמין כפר נחום שברעננה.

אלוני תישלח לבדיקה פסיכיאטרית על פי בקשת פרקליטתה, עו"ד אורית חיון מטעם הסניגוריה הציבורית, בכדי לבחון את מצבה הנפשי ואת כשירותה לשהות במעצר כשהחלופה היא אשפוז. "רשויות הרווחה שליוו את המשפחה המאוד מורכבת הזאת במשך תקופה לא קצרה יכלו אולי למנוע את האסון הנורא הזה, לו החשודה היתה מקבלת טיפול ראוי, במיוחד לאור הראיות המצטברות בתיק על המצב הקשה והמצוקה הנפשית שבהם היא היתה נתונה לפני האירוע", אמרה עו"ד חיון בראיון לגלי צה"ל.

מעצרו של אחיה של אלוני, דני ברהמס, הוארך גם הוא בצהריים, והמשטרה מייחסת גם לו עבירה של רצח. פרקליטו עו"ד ניר אלפסה מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי הילדות נחנקו בחדרן בעת שברהמס נכח בחלק אחר של הבית, ולא היה ביכולתו להיות מודע להתרחשויות. "מרשי חזר וטען כי בזמן הרצח שהה בחדרו ולא שמע או ראה דבר. מה שנעשה לא היה בהכרח נגלה לעין, ואין רמיזות לכך שהוא היה יכול להעריך שזה מתרחש בחדרן של הילדות".

"ברהמס התקשר לדווח למשטרה"

לדברי עו"ד אלפסה, היה זה ברהמס שהתקשר לראשונה למד"א כאשר גילה על אשר אירע. "הוא סבל די בזה שהוא נחשף לזירה. הוא לא מעורב במעשה, ולעצור אותו זה רציני כמו לעצור את עמוס אלוני, אביהם של הילדות".

בנוסף ציין עו"ד אלפסה כי ברהמס, שנבדק אתמול ע"י פסיכיאטר ב"שלוותא", סובל מבעיות נפשיות ואשפוזו האחרון היה בשנת 2001. לדבריו, ברמהס מטופל תרופתית ולכן ביקש לשלוח את מרשו לבדיקה פסיכיאטרית שתקבע האם הוא כשיר לשהות במעצר. השופטת נאוה בכור קיבלה את בקשתו וקבעה כי ברהמס יישלח אף הוא להסתכלות פסיכיאטרית כמו אחותו מיכל והאריכה את מעצרו בשלושה ימים.

אלוני שבה הלילה לזירת הרצח ושחזרה את מעשיה. גם אחיה הובא לזירת הרצח ושיחזר את מעשיו. בחקירתו טען כי ישן במהלך המעשה ולא שמע דבר. לטענת המשטרה, אלוני הודתה ברצח ואף אמרה בחקירתה כי ניסתה להתאבד לאחר המעשה. עורכת הדין אורית חיון, המייצגת את אלוני מטעם הסניגוריה הציבורית, טוענת כי כאשר נפגשה עם מיכל הבחינה בסימני חניקה על צווארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully