וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב כפר סבא הטריד את הרמטכ"ל אשכנזי

משטרת כפר סבא עצרה במהלך הלילה גבר כבן 35 בחשד שהטריד מספר פעמים את רא"ל אשכנזי. החשוד הגיע לביתו של הרמטכ"ל בעיר וקרא קריאות בגנות אשכנזי וצה"ל

משטרת כפר סבא עצרה תושב העיר כבן 35 בחשד שהטריד באופן סדרתי את הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי. במשטרת מרחב השרון אומרים כי החשוד הגיע הלילה (חמישי) לביתו של הרמטכ"ל בכפר סבא וקרא קריאות בגנות הרמטכ"ל אשכנזי ונגד צה"ל. במשטרה אומרים כי החשוד מוכר בתחנת כפר סבא מאירועים קודמים. שוטרים שהגיעו לבית הרמטכ"ל עצרו את החשוד ובהמשך הוא יובא להארכת מעצר.

בחודש אפריל האחרון גזר בית המשפט המחוזי בפתח תקווה במסגרת הסדר טיעון 68 חודשי מאסר בפועל על ראווי סולטאני, תושב טירה בן 23. סולטאני הורשע בעבירות של מגע עם סוכן זר ובמסירת מידע לארגון טרור אודות הרמטכ"ל גבי אשכנזי, עמו התאמן בחדר כושר. עם חשיפת הפרשה בחודש ספטמבר 2009, טען השב"כ כי סולטאני העביר לידי מפעילים של חיזבאללה מידע על הרמטכ"ל זאת לאחר שנהג להתאמן עם עמו בחדר כושר בכפר סבא. בין היתר העביר סולטאני מידע על שעות הגעתו של אשכנזי לקאנטרי קלאב ועל סידורי האבטחה שלו.

עם פתיחת הדיון במשפטו אמר סולטאני כי "האישומים הם שטויות, הכול ייגמר בזיכוי", והוסיף כי הוא "לא יודע איך הרמטכ"ל נראה". לפי כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו, סולטאני יצא באוגוסט 2008 לעיר איפראן במרוקו, כחלק ממשלחת של תנועת בל"ד למחנה של "הנוער הלאומי הערבי". שם פגש את סלמאן חרב, שהיה אחד החברים במשלחת הלבנונית. חרב הציג את עצמו כפעיל של חיזבאללה, ובמהלך שיחתן ציין סולטאני שהוא מתאמן עם הרמטכ"ל באותו חדר כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully