וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן נסוגה: לא נדון בגרעין עם המעצמות

טהרן מזגזגת: בתחילת השבוע הודיעה הרפובליקה האיסלמית כי נושא הגרעין יועלה בפגישה של האירנים עם נציגי שש המעצמות בטורקיה. הערב אומר דובר משרד החוץ האירני: "הנושא לא יידון"

אירן לא תדון בתוכנית הגרעין שלה בשיחות הקרובות עם שש המעצמות. כך דווח היום (שלישי) בסוכנות הידיעות האירנית איסנ"א מפי דובר משרד החוץ בטהרן. לדברי רמין מהמנפרסט, "השיחות בין אירן ושש המעצמות לא יסובו על תוכנית הגרעין כלל".

ההודעה של דובר משרד החוץ האירני עומדת בסתירה להצהרות קודמות של הרפבוליקה האיסלמית. אתמול אישרה טורקיה כי היא מצפה לארח את השיחות בין אירן לשש המעצמות בזמן הקרוב. נשיא טורקיה עבדוללה גול אמר אתמול באירוע באנגליה כי "כתוצאה מההתפתחויות האחרונות, גם אתה שמעתם שטורקיה תארח את המפגש שיתקיים בקרוב".

שלשום הודיע שר החוץ של אירן מנושהר מותקי כי השיחות בין אירן והמעצמות על תוכנית הגרעין שלה יחודשו בטורקיה "מוקדם ככל שניתן". המעצמות, החברות הקבועות במועצת הביטחון של האו"ם יחד עם גרמניה, הציעו לקיים את השיחות בוינה בין 15-17 בנובמבר. אירן אותתה כי היא מוכנה לרעיון זה אך שום דבר לא הוסכם באופן רשמי. "אמרנו לחברינו הטורקים כי אנו מסכימים לקיים את השיחות בטורקיה", אמר מותקי במסיבת עיתונאים. הוא הוסיף כי המיקום והתאריך בו הן יתקיימו עדיין לא סוכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully