וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חבר של הקורבן חטף את מבצע ניסיון הרצח

איילה חננאל

8.11.2010 / 19:24

המשטרה עצרה חשוד נוסף במסגרת חקירת ניסיון רצח הצעיר שאירע בצאת יום כיפור במועדון "הקולוסיאום" בת"א. על פי החשד, הצעיר שביצע את הירי נחטף שבועיים קודם לכן על ידי העצור

חקירת ניסיון רצח הצעיר בן ה-22 בצאת יום הכיפורים במועדון "הקולוסיאום" בתל אביב מסתעפת: שוטרי ימ"ר תל אביב בפיקודו של סגן ניצב שלומי מיכאל עצרו הערב (שני) אדם נוסף במסגרת הפרשה, בחשד שחטף שבועיים לפני ניסיון הרצח את החשוד בביצוע המעשה.

על פי החשד, הצעיר בן סבן נורה על ידי סלומון שמחייב, חבר בכנופיה יריבה מבת ים, ונפצע באורח קשה. דבר מעצרו של שמחייב הותר לפרסום בשעות הצהריים. כעת התברר כי המשטרה עצרה חשוד נוסף, תושב חולון בשנות ה-20 לחייו, שהינו חלק מהכנופיה של הקורבן, בן סבן.

על פי החשד, כשבועיים לפני ניסיון הרצח, חטף החשוד את שמחייב והחזיק בו עם חבורתו כבן ערובה. הרקע לחטיפה הינו ככל הנראה עסקת סמים בה היו מעורבות שתי הכנופיות ואשר התפוצצה לאחר שסוכלה על ידי המשטרה וגרמה למעורבים בה הפסדים רבים.

גורמים בימ"ר תל אביב ציינו כי צפויים מעצרים נוספים בפרשה. הגורמים הוסיפו כי "החשודים משתייכים לשתי כנופיות פשע שעוסקות בין היתר בעבירות רכוש, סמים וסחיטה באיומים. אם נצליח לשים את החבורות הללו מאחורי סורג ובריח, לתושבי בת ים וחולון יהיה שקט למשך הרבה זמן".

החשוד בניסיון הרצח התוודה בפני חברתו

הבוקר הותר לפרסום דבר מעצרו של שמחייב, החשוד בביצוע הירי. שמחייב מופיע בתיעוד מצלמות האבטחה במקום האירוע, בעודו מחנה את האופנוע שלו בסמוך למועדון, משאיר עליו את הקסדה ונכנס פנימה. לדברי המשטרה, בדקות שלאחר מכן, נורה סבן מטווח אפס. בהמשך מראה תיעוד המצלמות את שמחייב חוזר בריצה לאופנוע שלו ונמלט מהמקום ללא קסדה.

החוקרים עצרו באותו לילה את כל המעורבים באירוע, בהם גם חבריו של שמחייב שנכחו במקום. לדברי המשטרה, בחקירתם הפלילו החברים את שמחייב במעשה. לטענתם, "ראינו שהוא עצבני, אבל לא ידענו שהוא מתכוון לרצוח אותו".

לטענת המשטרה, בהאזנות סתר שנעשו לשמחייב הוא נשמע מתוודה בפני חברתו כי ביצע את המעשה: "את היחידה שיודעת, את היחידה שיכולה להכניס אותי לכלא", אמר לה. לדברי המשטרה, סיפרה החברה לחוקרים כי בעת ששכבו במיטה, התוודה שמחייב בפניה על המעשה. היא אמרה כי לטענתו, הוא ביצע אותו לבקשת שניים מחבריו, ששילמו לו 10,000 שקלים על מנת שירצח את סבן.

השניים, האחים אלעזר ויוסי דנוס, נעצרו אף הם. לטענת שמחייב, השניים ביקשו ממנו לרצוח את צבן לאחר סכסוך אלים שפרץ בין צבן ליוסי דנוס בעת השניים חלקו ביחד תא מעצר לפני כשנה, לאחר שביצעו עבירות רכוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully