וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בניסיון לרצוח צעיר ליד מועדון בת"א

איילה חננאל

8.11.2010 / 12:01

הותר לפרסום, כי המשטרה עצרה את סלומון שמחייב, צעיר בן 25 מחולון, בחשד כי ניסה לרצוח צעיר בן 22 לפני כחודשיים מחוץ למועדון "הקולוסיאום" בת"א. לפי החשד, שמחייב ירה בראשו של הצעיר, על רקע סכסוך בין השניים

פרטי חקירת ניסיון רצח הצעיר בן ה-22 בצאת יום הכיפורים במועדון "הקולוסיאום" בתל אביב, הותרו בצהריים (שני) לפרסום. לדברי המשטרה, הצעיר בן סבן נורה על ידי חבר בכנופייה יריבה מבת ים. הוא נפצע באורח קשה. שלושה צעירים נעצרו בחשד למעורבות במעשה: אחד בחשד לביצוע הירי, ושניים נוספים בחשד להזמנתו.

מחקירת שוטרי ימ"ר תל אביב בפיקודו של סנ"צ שלומי מיכאל עולה, כי סבן הגיע עם חבריו למועדון בעיר בלילה שלאחר יום הכיפורים. למקום הגיע גם החשוד בביצוע הירי, סלומון שמחייב, בן 25 מחולון. לדברי המשטרה, סבן וסמחייב משתייכים לכנופיות פשע יריבות מבת-ים.

בתיעוד מצלמות האבטחה במקום, מופיע שמחייב בעודו מחנה את האופנוע שלו בסמוך למועדון, משאיר עליו את הקסדה ונכנס פנימה. לדברי המשטרה, בדקות שלאחר מכן, נורה סבן מטווח אפס. בהמשך מראה תיעוד המצלמות את שמחייב חוזר בריצה לאופנוע שלו ונמלט מהמקום ללא קסדה.

"את היחידה שיכולה להכניס אותי לכלא"

החוקרים עצרו באותו לילה את כל המעורבים באירוע, בהם גם חבריו של שמחייב שנכחו במקום. לדברי המשטרה, בחקירתם הפלילו החברים את שמחייב במעשה. לטענתם, "ראינו שהוא עצבני, אבל לא ידענו שהוא מתכוון לרצוח אותו".

לטענת המשטרה, בהאזנות סתר שנעשו לשמחייב הוא נשמע מתוודה בפני חברתו כי ביצע את המעשה: "את היחידה שיודעת, את היחידה שיכולה להכניס אותי לכלא", אמר לה. לדברי המשטרה, סיפרה החברה לחוקרים כי בעת ששכבו במיטה, התוודה שמחייב בפניה על המעשה. היא אמרה כי לטענתו, הוא ביצע אותו לבקשת שניים מחבריו, ששילמו לו 10,000 שקלים על מנת שירצח את צבן.

השניים, האחים אלעזר ויוסי דנוס, נעצרו אף הם. לטענת שמחייב, השניים ביקשו ממנו לרצוח את צבן לאחר סכסוך אלים שפרץ בין צבן ליוסי דנוס בעת השניים חלקו ביחד תא מעצר לפני כשנה, לאחר שביצעו עבירות רכוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully