וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס הקבוצתי בת"א: הסכם טיעון לנאשם המרכזי

במסגרת הסכם טיעון שנחתם בין הפרקליטות לנאשם המרכזי בפרשת האונס הקבוצתי של הנערה בת"א, יומרו סעיפי האונס והתקיפה בבעילה אסורה בהסכמה. העונש יוגבל לשש שנים ושמונה חודשים

הפרקליטות הגיעה הערב (שני) להסכם טיעון עם הנאשם המרכזי באונס הקבוצתי בצפון תל אביב. על פי ההסכם, יימחקו מכתב האישום המתוקן סעיפי האונס והתקיפה ויומרו לאישום של בעילה אסורה בהסכמה. הפרקליטות תבקש לגזור עליו שש שנים ושמונה חודשים ואילו פרקליטתו, קרן נהרי, תבקש מבית המשפט להסתפק בחודשים שבהם ישב במאסר עד כה. ההסכם יובא מחר לאישור בית המשפט. בנוסף, יגישו מחר שני נאשמים נוספים בפרשה לבית המשפט את ההסדרים אליהם הגיעו עם הפרקליטות.

שלושה נאשמים נוספים באונס הקבוצתי הגיעו להסדרי טיעון כבר בתחילת החודש. אחד מהנאשמים הודה במסגרת ההסדר בביצוע מעשה מגונה, השני הודה בשני סעיפים של סיוע לאונס והשלישי בבעילה אסורה בהסכמה ופגיעה בפרטיות. העסקאות אושרו על ידי בית המשפט והנערים ישלחו לתסקיר בשירות המבחן, ולאחר מכן ייקבע האם להרשיעם במעשים.

לפי כתב האישום, הנערה פגשה את הנאשם העיקרי, א', בשנת 2006 כשהייתה בת 14 במסגרת לימודיהם, ובין השניים נוצר קשר זוגי. היא סיפרה לו בשלב מסוים על אהבתה ורגשותיה כלפיו ואף הוסיפה שתעשה כל מה שיבקש ממנה, כדי שלא ייפרד ממנה. היא גם אמרה שאם ייפרדו היא תתאבד. מכתב האישום עולה כי א' ניצל את תלותה הרגשית בו והתעלל בה, תקף אותה, כינה בשמות גנאי, קילל אותה והעליב אותה. לאחר שהבין שיוכל לנצל אותה, פנה אל הנאשמים האחרים שהם חבריו ומכריו והציע להם לקיים יחסי מין עם הנערה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully