וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס רפואי בבריטניה: פעוטה תחיה רק עם חצי מוח

מאז שאנג'לינה מסיגנהם בת השנה נולדה, הצד הימני של מוחה מסתייד לאט ונהרס. בניתוח מיוחד הצליחו הרופאים להפסיק את פעילות הצד הפגום, וכעת אנג'לינה לומדת לחיות כשצדו השמאלי של מוחה הוא היחיד שמתפקד

ילדה בריטית נולדה עם חצי מוח. GettyImages
הצד הימני של מוחה של ג'וליה מסינגהם מתחיל להסתייד/GettyImages

הפעוטה אנג'לינה מסינגהם מאנגליה סבלה מתסמונת נדירה שגרמה להרס הצד הימני של המוח שלה. אולם רופאיה מצאו פתרון מיוחד כדי לאפשר לה להמשיך לחיות ולתפקד - הם הפסיקו את פעילות הצד הימני שממשיך להסתייד, וכעת היא חיה באמצעות צד אחד בלבד. הרופאים הסבירו להוריה של אנג'לינה בת השנה שמכיוון שהיא כה צעירה, הצד השמאלי של המוח שלה ילמד לבצע את הפעולות שהצד הימני עושה בדרך כלל, והיא תוכל לחיות חיים נורמליים.

ילדה בריטית נולדה עם חצי מוח. GettyImages
האצת ההסתיידות בצידה הימני של מוחה של אנג'לינה/GettyImages

אנג'לינה אובחנה כחולה בתסמונת סטורג'-וובר כשהיתה בת 18 שבועות בלבד. התסמונת הנדירה פוגעת בעצבי המוח וגורמת לרקמה להתקשות. "היינו שבורים כשהרופאים סיפרו לנו", אמרה אמה של אנג'לינה ליסה. "היו לה עשרות התקפי פרכוסים, אבל לא היה לה אפילו אחד מאז הניתוח. הוא לומדת לזחול שוב. היא תמיד תסבול מחולשה מסוימת בצדה השמאלי, והיא אינה יכולה להשתמש בידה השמאלית, אבל היא תהיה מסוגלת לחיות חיים נורמליים. כשהיא תהיה גדולה מספיק, נספר על הניתוח יוצא הדופן".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ילדה בריטית נולדה עם חצי מוח. GettyImages
לומדת לזחול מחדש. אנג'לינה מסינגהם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully