וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הולילנד: נסגר התיק נגד אורי מסר

הפרקליטות החליטה לסגור את תיק החקירה בעניינו של עורך הדין אורי מסר בפרשת "הולילנד", בטענה שלא נמצאו ראיות מספיקות כדי לבסס כתב אישום נגדו

פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה הבוקר (שני) במהלך דיון בבית המשפט המחוזי בעיר, בתיק המתנהל נגד אהוד אולמרט ושולה זקן, כי החליטה לסגור את תיק החקירה החדש בפרשת "הולילנד" (ופרשות נוספות שנחקרו בתיק זה) נגד עו"ד אורי מסר. זאת מאחר שלא נמצאו ראיות מספיקות כדי לבסס כתב אישום בעניינו.

בנובמבר 2009 הודיעה הפרקליטות על סגירת תיקו של עו"ד מסר בכל הנוגע לפרשות "מרכז ההשקעות" ו"טלנסקי". לאחרונה העבירה יאח"ה לפרקליטות מחוז ת"א (מיסוי וכלכלה) את חומר החקירה המכונה "פרשת הולילנד" ובו המלצה לסגור את התיק בעניינו של עו"ד מסר מחוסר ראיות.

מהפרקליטות נמסר, כי היא "בחנה את חומר הראיות בתיק החדש וכן חזרה ועיינה בתיק הישן וקיבלה החלטה מחודשת בעניינו של עו"ד מסר. החלטת הסגירה שעליה נודע היום עוסקת כאמור בשני התיקים".

פרקליטיו של עורך הדין אורי מסר, עורכי הדין שמעון דולן ודרור מתתיהו, אמרו בתגובה, כי "מלכתחילה אמרנו שלעורך הדין מסר אין קשר לפרשת הולילנד. לאורי ולמשפחתו נגרם עוול קשה, כאשר הוא נאלץ לשבת במעצר 11 ימים על לא עוול בכפו ולהיות מוזכר בתכיפות רבה כחשוד מרכזי בפרשה בכל כלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully