וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחשבים קרסו: שיבושים בסניפי הדואר ברחבי הארץ

תקלה במחשב הבנק המרכזי של דואר ישראל גרמה לשיבושים בעבודת סניפי הדואר בכל הארץ. בשל התקלה, שתימשך כנראה עד שעות הצהריים, לא יתבצעו העברות כספים מחו"ל והמרות למטבע חוץ

שיבושים קשים יחולו היום (שני) בעבודת סניפי הדואר ברחבי הארץ, זאת בשל תקלה קשה במחשב הבנק המרכזי של דואר ישראל. ככל הנראה, התקלה תימשך לפחות עד שעות הצהריים.

מדואר ישראל נמסר, כי הפעולות אותן לא ניתן יהיה לבצע הן בין היתר משיכת כסף מחשבונות בנק הדואר, המרת מט"ח, העברות כספים לחו"ל, העברת בעלות על כלי רכב ועוד. פעולות התשלומים ימשיכו להתבצע כסדרן באשנבי הדואר.

עוד נמסר מדואר ישראל: "אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועושים כל מאמץ על מנת להחזיר את הפעילות לסדרה בהקדם האפשרי". בנוסף, ניתן יהיה להתעדכן בהמשך היום במוקד 171 של דואר ישראל על מועד תיקון התקלה.

דוברת דואר ישראל, מירב לפידות אמרה לוואלה! חדשות, כי "מדובר בתקלת חומרה במחשב המרכזי. בכירי חברת IBM נקראו לנסות לפתור את התקלה. אנחנו מאוד מקווים שבתוך מספר שעות זה ייפתר. התקלה גרמה לשיבושים רק בפעילות בנק הדואר. בכל האמור לפעולות דואר רגילות, אין שום בעיה. הכול עובד כרגיל, מכיוון שמדובר במערכות מחשב נפרדות. ניתן להתעדכן גם באתר האינטרנט של דואר ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully