וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: נהג המשפחה חשוד ברצח הישראלים

משטרת מקסיקו עצרה את הנהג המקומי של משפחת ארוך ואת אחיינו בחשד שרצחו את משה ארוך ובתו ספיר בחודש שעבר. לפי החשד הרצח בוצע לאחר שהנהג לא היה מרוצה מהיחס שקיבל

המשטרה במקסיקו הצליחה לעצור חשודים ברצח משה ארוך ובתו ספיר בבירה מקסיקו סיטי, כך פורסם היום (שישי) בכלי תקשורת מקומיים. בגלי צה"ל דווח כי העצורים הם נהגם של הנרצחים, אדיאל קבלו סאנצ'ס, ואחיינו. לפי החשד הנהג לא היה שבע רצון מהיחס שקיבל מארוך, ובשל כך החליט לרצוח אותו.

בנוסף נבדקת האפשרות שאדם אחר הזמין את הרצח. עם זאת, המשטרה במקסיקו פסלה את האפשרות שהרצח בוצע במהלך שוד או בשל העובדה שבתו של ארוך הייתה סוכנת סמויה בישראל, והביאה למעצרם של סוחרי סמים.

משה וספיר ארוך נרצחו בסוף החודש הקודם במקסיקו סיטי. בתחילה נעצר בנו של משה, מאור ארוך בן ה-25 בחשד לביצוע הרצח, אך לאחר בדיקה במכונת אמת הוא שוחרר. גופותיהם של האב בן ה-60 ובתו בת ה-24 נמצאו ללא רוח חיים בדירתם במקסיקו סיטי כשעל גופותיהם סימני חבלה כתוצאה ממאבק. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, והגופות הועברו למכון הפתולוגי במקסיקו.

בתו של הנרצח עלתה לארץ לפני כשלוש שנים במטרה להתגייס לצה"ל ושובצה כחיילת שוטרת. לפני שחרורה גויסה למחלק הסוכנים במרחב חוף במטרה להפוך לסוכנת סמויה. היא התפרסמה לפני מספר חודשים כאחת משתי שוטרות ששימשו כסוכנות סמויות במהלך מבצע ללכידת סוחרי סמים במרחב חוף בארץ. לאחר המבצע היא גויסה לשורות המשטרה כשוטרת מן המניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully