וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש למנדלבליט: בטוח שהחלטותיך מקצועיות

היועץ המשפטי לממשלה שיגר מכתב תמיכה לפצ"ר מנדלבליט, לאחר שהכתובת "בוגד" רוססה סמוך לביתו: "מדובר במעשים נפסדים של קיצוניים, בטוח שלקחת בחשבון את המציאות הקשה עמה התמודדו לוחמי צה"ל"

לשכת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין שלחה הערב (חמישי) מכתב תמיכה לפצ"ר, האלוף אביחי מנדלבליט שסמוך לביתו רוססו כתובות גרפיטי שכינו אותו "בוגד". "אני מחזק את ידיך נוכח המתקפות וההשמצות נגדך בימים האחרונים, שהגיעו אמש לשפל חדש של ריסוס כתובות נאצה סמוך לביתך", נכתב. "המדובר במעשים נפסדים של גורמים קיצוניים, המנסים באמצעות צעדים בריוניים להטיל חיתתם על עובדי ציבור הממלאים את תפקידם באופן מקצועי; נסיונות אלה לא יישאו פרי".

בנוסף הובהר במכתב כי היועמ"ש אינו מטיל כל דופי בפעילותו של הפצ"ר. "אני סמוך ובטוח כי החלטותיכם מתקבלות על פי שיקול דעת מקצועי וענייני ובהתאם להוראות הדין, כאשר בהקשר דנן - תיקים הנוגעים למבצע 'עופרת יצוקה' - נלקחת בחשבון כמובן גם המציאות הקשה עמה התמודדו לוחמי צה"ל במסגרת הלחימה".

במהלך ליל אמש רוססו כתובות גרפיטי סמוך לביתו בפתח תקווה של הפצ"ר, האלוף אביחי מנדלבליט. בין היתר רוססה על ביתו הכתובת "בוגד" ועל הבניין שמול ביתו רוססה הכתובת "גולדסטון ומנדלבליט - בוגדים". בנוסף, על שמשות כלי הרכב בשכונה הונחו כרוזים בהם נכתב: "בשכונתנו מתגורר הפרקליט הצבאי הראשי. אולם, בשונה משאר החיילים שמוסרים נפשם למעננו - אביחי רק מפריע. מנדלבליט, אל תפריע לנו להילחם, הורד ידיך מחייל ישראלי". מדנלבליט הגיש תלונה למשטרה בעקבות המקרה והחקירה הועברה לידי היאחב"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully