וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עמאר לסטודנטים: "תומך במאבקכם"

על רקע הצעת "חוק האברכים", נפגש הרב הראשי הספרדי לישראל עם ראשי התאחדות הסטודנטים והביע תמיכה פומבית במאבקם. "אפשר להגיע להגיע להבנות, מצאנו שאין בינינו מחלוקות"

גדעון צנטנר

הרב הראשי הספרדי לישראל, שלמה עמאר, נפגש היום (רביעי) עם ראשי התאחדות הסטודנטים הארצית, והביע תמיכה במאבקם. "אני רואה שברוך השם יש לנו הרבה הבנה. המלכד גדול יותר מהמפריד. מה שצריך זה לשמוע איש את רעהו, כשמדברים ויש נכונות אז רואים שהדברים הם לא כאלה נוראים ואפשר להגיע להבנות, מצאנו שאין בינינו מחלוקת בכלל, ברוך השם", אמר בתום הפגישה.

עמאר הוסיף כי "הבקשה שלי מכולם היא תמיד לזכור שאנחנו עם אחד ואיש אחד, שאנחנו אוהבים ונמשיך לאהוב זה את זה ואנחנו בעד. אין מי שיוכל לחלוק על זה".

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, אמר כי "מנהיגות הסטודנטים קיבלה אתמול הזמנה מכבוד הרב. כמובן ששמחנו מאוד על ההזמנה ונעננו לה מיד. בשיחה הקצרה שקיימנו, כבוד הרב ואני, בעיקר דיברנו על הצורך לשמור על פיוס ואחדות. יש לנו מספיק אתגרים ובעיות מחוץ למדינה ולא צריכים לייצר עוד בעיות בתוכנו".

שמולי הוסיף כי "אני חושב והתרשמתי שגם הרב חושב כך, שרב המאחד על המפריד. אפשר לפתור את המחלוקת הזאת גם מבלי להעמיד את הסטודנטים נגד האברכים. אנחנו אומרים בצורה מאוד ברורה: זה לא מאבק נגד הציבור הדתי חלילה. אנחנו בעיקר נאבקים בעד שיוויון ויציאה לשוק העבודה. אבל זה לא אומר שצריך לקחת מהאחד כדי לתת לאחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully