וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילות נפץ בלשכת מרקל ובשדה התעופה באתונה

גורמי ביטחון בברלין נטרלו מטען חבלה שהוטמן בחבילה שהגיעה ללשכתה של קנצלרית גרמניה. במקביל, בנמל התעופה בבירת יוון נמצאו שתי חבילות נפץ שיועדו למשרדי האינטרפול והאיחוד האירופי. מטען שהתגלה על טיסה לאיטליה יועד לברלוסקוני

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין)

חבילה שהכילה מטען חבלה נמצאה אמש (שלישי) בחדר הדואר בלשכתה של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בברלין. מהמשטרה נמסר כי הלשכה פונתה וכי המטען נוטרל באמצעות תותח מים. לא היו נפגעים. הקנצלרית עצמה לא הייתה במקום באותה עת, היות שהיא בעיצומו של ביקור בבלגיה.

החבילה נשלחה מיוון ונמצאה שעות ספורות לאחר ששתי חבילות נפץ התפוצצו בשגרירות שוויץ ורוסיה באתונה ושלוש חבילות נוספות נוטרלו בשגרירות בולגריה, גרמניה וצ'ילה.

חבילה נוספת נתפסה לאחר שנתגלתה על טיסה מאתונה לרומא. הטיסה אולצה לנחות בנמל התעופה בבולוניה שבאיטליה, ומבדיקה שנעשתה לחבילה, התברר שהיא יועדה לראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני.


הרשויות ביוון משוכנעות כי האחראים למטען הם טרוריסטים מבית ולא אל קאעדה אשר נחשב כאחראי לחבילות הנפץ שנשלחו מתימן ונתפסו בבריטניה ובאיחוד האמירויות. דובר מטעם משטרת יוון מסר כי "אין שום ראיות לקשר עם טרור בינלאומי", מסר.

לאחר מציאת החבילה בלשכתה של מרקל, נמצאו הערב שתי חבילות נפץ בשדה התעופה של אתונה. אחת מהן מוענה לאינטרפול, ואילו השנייה למשרדי האיחוד האירופי. המשטרה פוצצה את שתי החבילות.

שלשום נטרלה משטרת יוון פצצות שהיו טמונות בחבילות, שמוענו לנשיא צרפת ניקולא סרקוזי ולשגרירויות בלגיה, הולנד ומקסיקו באתונה. כך מסרה משטרת יוון. במקרה אחר, אישה נפצעה בהתפוצצות מטען חבלה במשרדי חברת שילוח באתונה.

(עדכון ראשון 2.11: 17:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully