וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: עדיף לאהוב צעירות מאשר להיות הומו

ראש ממשלת איטליה הגן על חיבתו לבחורות יפות והביע ביטחון כי ממשלתו תחזיק מעמד עד תום הקדנציה, למרות קריאות להתפטרותו בשל שערורייה חדשה בה מעורבת קטינה

ראש ממשלת איטליה סיליביו ברלוסוקני דחה היום (שלישי) קריאות להתפטרותו בעקבות דיווחים כי עזר לצעירה בת 17 שהשתתפה במסיבות בביתו. לדבריו, "עדיף לאהוב בחורות יפות מאשר להיות הומוסקסואל".

ברלוסקוני הביע תמיכה ביציבות ממשלתו וסירב להתנצל על אהדתו לנשים צעירות. הוא אף הכחיש כי ביצע מעשים לא נאותים. זאת בעקבות קריאות האופוזיציה להתפטרותו על רקע פרשיית "רובי", הנקראת על שם הצעירה שמסעירה בשבוע האחרון את התקשורת האיטלקית.

"כמו תמיד, אני עובד ללא הפרעה ואם לפעמים יוצא שאני מסתכל על הפנים של בחורה יפה, זה עדיף לאהוב בחורות יפות מאשר להיות הומוסקסואל", אמר ברלוסקוני בתערוכת אופנועים במילנו. בתגובה להשערות בתקשורת האיטלקית כי הפרשה עלולה למוטט את הקואליציה השבירה שלו, אמר ראש הממשלה: "אתם צריכים להיות בטוחים לחלוטין לגבי הממשלה ולגבי העובדה שזאת ממשלה שעדיין יש לה רוב ושמתכוונת למשול עד לסיום כהונתה".

במרכז השערורייה האחרונה בשרשרת הפרשות המסעירות של ברלוסקוני בן ה-74, היא קטינה בת 17 ממוצא מרוקאי שהשתתפה במספר מסיבות בחווילתו של ברלוסקוני סמוך למילנו. בשבוע שעבר פורסם כי ראש הממשלה התקשר למפקד משטרת מילנו ופעל לשחרורה של הצעירה ממעצר בחשד לגניבה. ברלוסקוני הודה שעזר ל"רובי", ששמה האמיתי הוא כרימה, אך הכחיש כי הפעיל לחץ על המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully