וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דנון: ביקור פיאד בי-ם - חציית קו אדום

הוועדה לזכויות הילד ביקרה בבית ספר לבנות בשכונת שייח' ג'ראח, לאחר שרה"מ הפלסטיני חנך אגף חדש בבי"ס במזרח ירושלים. יו"ר הוועדה דני דנון: הגעתו של פיאד לשטחה המוניציפאלי של י-ם - חוצפה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הוועדה לזכויות הילד בראשות ח"כ דני דנון (ליכוד) ביקרה היום (שלישי) בבית הספר לבנות "אל מאמוניה" בשכונת שייח ג'ראח שבמזרח ירושלים. הוועדה הייתה אמורה לבקר בבית ספר נוסף, דחיית אל סאלם שבשועפט, אך דנון החליט לבטל את הביקור, לאחר שנוצרה התקהלות המונית במקום.

במהלך הסיור התייחס דנון להגעתו היום של ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד לשכונת דאחיית אל-באריד במזרח ירושלים, שם הוא חנך אגף חדש בבית ספר. לדברי דנון, "רצונה של הרשות הפלסטינית לקבוע עובדות בשטח והחוצפה של סלאם פיאד שבחר לבוא היום לבתי ספר בתוך השטח המוניציפאלי של ירושלים, משקפים את גישת הפלסטינים בכל הקשור לסוגיית ירושלים". הוא הוסיף, כי מדובר בחציית קו אדום מצדה של הרשות הפלסטינית.

בביקור בבית הספר בשייח' ג'ראח שוחח דנון עם מורות ותלמידות. הוא נדהם לשמוע כי התלמידות לומדות רק שלוש שעות עברית בשבוע, ומתחילות את לימודי העברית רק בכיתה י'. "אין ספק שצריך להשקיע תקציבים לתגבור לימודי העברית של התלמידות במזרח ירושלים", אמר דנון. "לא ייתכן שתלמידות לומדות דקה ממרכז העיר ואינן מדברות עברית". הוא הוסיף כי ידיעת השפה העברית חיונית להתפתחות האישית של התלמידות וכן לדו קיום באזור.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully