וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה במלחמת חורמה: תרשום דו"חות לקבצנים

המשטרה פתחה במבצע אכיפה נגד הקבצנים בצמתים, שלטענתם מסכנים את חיי הנהגים. במסגרת המבצע יחולקו דו"חות לרוכלים המבוגרים והקטינים יועברו לטיפול יחידות הנוער

המשטרה פתחה היום (שני) במבצע אכיפה רחב היקף נגד הקבצנים והרוכלים שפוקדים את הצמתים והדרכים ברחבי הארץ. במסגרת מבצע האכיפה, יחולקו דו"חות על עבירות של הפרעה לתנועה ורוכלות. ילדים שייתפסו יועברו לטיפול יחידות הנוער במשטרה. לדברי המשטרה, בחלק מהמקרים, מדובר בקטינים המובאים לצמתים על ידי מבוגרים לצורך קיבוץ נדבות או מכירת מוצרים שונים. מהמשטרה נמסר, כי מדובר בתופעה שמסכנת הן את הקטינים הרוכלים, והן את הנהגים המשתמשים בדרך עד כדי פגיעה בגוף ונזק לרכוש. מתחילת שנת 2010 ועד סוף חודש ספטמבר נפתחו כ- 3,100 אירועים הנקשרים לתופעה.

על פי ההנחיות, אם ייתפסו ילדים מקבצי נדבות, תושבי שטחים, הם יוחזרו לשטחים דרך מחסומי צה"ל. אם מדובר בילדים תושבי ישראל, הם יועברו ליחידות הנוער בתחנה כקטינים נזקקים.

מבוגרים שייתפסו ברוכלות יקבלו דו"ח תנועה על עיכוב התנועה או הליכה על הכביש, או לחלופין דו"ח על עבירה בגין רוכלות או זימון הפיקוח העירוני להחרמת סחורה ומתן דו"ח עירייה בגין רוכלות.כמו כן, אם ייתפס אדם שהביא ילדים לצורך רוכלות, הוא יעוכב יחד עם הילדים לטיפול יחידות הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully