וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרחיש האימים: בנתב"ג מתרגלים התרסקות מטוס

שלושה ימים לאחר שנחשפו מטעני נפץ בטיסות לארה"ב, בנמה"ת הבינלאומי של ישראל מתרגלים התרסקות מטוס נוסעים. ייתכנו עומסי תנועה בנתיבים הסמוכים לנמל

ימים אחדים לאחר ניסיון הפלת המטוסים על ידי פעילי אל קעאדה ובנמל התעופה בן גוריון מתרגלים הבוקר (שני) את תרחיש האימים של התרסקות מטוס עמוס נוסעים: החל משעות הבוקר המוקדמות פתחו כוחות החירום וההצלה בתרגיל רחב היקף בנמל, המדמה התרסקות של מטוס עליו כ-200 בני אדם. התרגיל מתקיים בנמל התעופה עצמו, בדרכים המובילות אליו וביישובי הסביבה.

כתוצאה מכך, מעריכים במשטרה, ייתכנו עומסי תנועה בכבישים ירושלים - ת"א ( כביש 1), כביש רמלה - פ"ת ( כביש 40) בכניסות לשדה התעופה, באזור טרמינל 1 ובאזורי התרחיש של התרגיל.

מטרת התרגיל, כאמור, היא לבחון את המוכנות המבצעית של כוחות המשטרה, רשות שדות התעופה וכוחות ההצלה. במשטרת ישראל ורשות שדות התעופה מבקשים להדגיש כי למרות קיומו של התרגיל, "ייעשה מאמץ לפגיעה מינימלית בשגרת החיים, בתפעול שדה התעופה ובצירים הסובבים את אזור שדה התעופה. הציבור מתבקש להישמע להוראות כוחות הביטחון של רשות שדות התעופה ומשטרת ישראל ולגלות ערנות וסובלנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully