וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים בבר אילן יחגגו בתאריך של רצח רבין

4.11.95: סטודנט מבר אילן רוצח את רה"מ יצחק רבין. 4.11.10: סטודנטים מבר אילן יחגגו במועדון תל אביבי את פתיחת השנה האקדמית. אגודת הסטודנטים: "אנחנו מודעים לרגישות יום הזיכרון"

15 שנים בדיוק לאחר שסטודנט מאוניברסיטת בר אילן בשם יגאל עמיר רצח את ראש הממשלה יצחק רבין, תציין אגודת הסטודנטים של המוסד ב-4 בנובמבר את פתיחת השנה האקדמית, במסיבה באחד המועדונים בתל אביב. בהזמנה שהועברה לסטודנטים לקראת האירוע צוין כי מדובר ב"מסיבת פתיחת שנה באירוע מושקע, במיוחד בשבילך".

באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת בר אילן טענו הערב (ראשון) בתגובה כי "האגודה מודעת לחשיבות הציבורית והממלכתית הקיימת ביום הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין. כך נהגנו ביום השנה העברי שבו התקיימו ברחבי הקמפוס דיונים נוקבים ואף אירוע טקסי מכובד. האירוע ב-4.11.2010 מתקיים תוך שיתוף פעולה מקיף עם מוסדות אקדמיים נוספים וזאת מבלי לפגוע בצורה זו או אחרת ביום הרגיש".

באגודה אמרו עוד כי הם "מודעים לרגישות יום הזיכרון ולפיכך פעלנו בממלכתיות המתבקשת ביום הזיכרון הרשמי של מדינת ישראל שהתקיים ב-20.10.2010, י"ב בחשוון תשע"א. כל ניסיון להציג את אגודת הסטודנטים של בר אילן באור שלילי, הוא ציני לא רציני ואף מגוחך. צר לנו על ההתעסקות בנושא זה שאינו מעיד מאומה על התייחסותנו ליום זה".

משפחת רבין סירבה להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully