וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן וסיינפלד מגייסים כסף ליהודים

עמותת "השירות העולמי היהודי-אמריקאי" גייסה את מיטב הכוכבים של הוליווד לסרטון לכבוד יום השנה ה-25 להיווסדה. צפו בסלבס מתרגלים הומור יהודי משובח

ג'רי סיינפלד, שרה סילברמן, בן סטילר, ג'וליה לואי דרייפוס, לינדזי לוהן ועוד כוכבים רבים התגייסו לצילום סרטון לרגל יום השנה ה-25 לייסוד עמותת "השירות העולמי היהודי-אמריקאי", העוסקת במימון ארגונים קהילתיים ברחבי העולם ובחינוך קהילות יהודים בארה"ב.

הסרטון, מעין מערכון היתולי בן מספר דקות שבויים על ידי המאי המוערך ג'אד אפטאו, כולל מעט הומור עצמי על יהודים, והרבה סלבס הוליוודיים (לא כולם יהודים, אגב). הקומיקאית שרה סילברמן אומרת בסרטון כי בשנה שעברה העניק הארגון "מענקים בשווי 22 מיליון דולרים. זה קצת פוגע בהנחה שיהודים הם קמצנים. כאילו, אם אתם חושבים שזו קמצנות, אתם כנראה לא אסייתים, כי אתם ממש גרועים במתמטיקה".

בדיחות (קצת) יותר מוצלחות הנשמעות בסרטון: ג'רי סיינפלד מתוודה, "אוקיי, אני יהודי. איך עליתם על זה? סיינפלד?", בן סטילר מציע לארגון לשנות את שמו כך שראשי התיבות שלו יהיו "JAWS". עוד בסרטון - סוזן סרנדון אומרת "פוץ", ולינדזי לוהן קוראת בהתרגשות "חלה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully