וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד הפגין בעזה: "מוות לישראל ולאמריקה"

ארגון הג'יהאד האיסלמי ציין 23 שנים להיווסדו ו-15 שנה להתנקשות באיש הארגון פתחי שקאקי. בהפגנה בה השתתפו עשרות אלפים קרא מנהיג הארגון להפסקת המגעים עם ישראל

עשרות אלפי תומכי הג'יהאד האיסלמי התכנסו אמש (שישי) בעזה וציינו את יום השנה ה-15 להתנקשות בחייו של איש הארגון פתחי שקאקי ו-23 שנים להקמת הארגון. המפגינים צעקו "מוות לאמריקה" ו-"מוות לישראל". לטענת מארגני ההפגנה יותר מ-100,000 בני אדם הגיעו לאירוע.

במהלך ההפגנה הוקרן מסר מוקלט ממנהיג התנועה רמדאן שלח הנמצא בגלות בדמשק. "ישראל לא תביא שלום לאזור, אלא רק מלחמה והרס", אמר סאלאח. "לכן המסר של כולם צריך להיות שישראל צריכה להיות מושמדת", אמר.

סאלאח הוסיף כי "היום אנחנו משמיעים אזעקה ומתריעים כי התעקשותה של הרשות הפלסטינית להמשיך במגעים עם האויב עלולה להביא לנכבה שלישית". לדבריו, "המצב כיום דורש נסיגה מיידית מכל מגעים עם האויב, סיום המחלוקת הפנימית והתאחדות מאחורי הג'יהאד וההתנגדות".

להפגנה הצטרפו גם מנהיגים מתנועת חמאס אשר הגיעו להביע את תמיכתם בתנועה. יש לציין כי בדרך כלל מונע חמאס מהג'יהאד האיסלמי לערוך הפגנות בתוך העיר עזה. שקאקי חוסל על ידי ישראל בשנת 1995 באי מלטה. הוא נורה ברחוב שלוש פעמים על ידי מתנקשים.

עדכון ראשון: 19:02

  • עוד באותו נושא:
  • רמדאן שלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully