וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת רוסיה פוטין חטף פיצוץ לפנים?

ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין הופיע בפומבי כשהוא מאופר בכבדות, עם מה שנראה כמו חבורה מתחת לעינו. גל שמועות פשט ברוסיה לגבי מקור הסימן, החל מניתוח פלסטי ועד חבטה באימוני הג'ודו

ולדימיר פוטין נחשב למנהיג קשוח ולג'ודוקא מצטיין. השבוע הוא עורר חרושת שמועות לאחר שהופיע בפומבי עם מה שנראה כחבורה מתחת לעינו. הסימן כוסה באיפור כבד, אולם הוא לא הוסתר לחלוטין במהלך ביקורו של ראש הממשלה הרוסי באוקראינה. בין האפשרויות שהועלו לגבי מקור החבורה: מחלה או ניתוח קוסמטי. היו אף שהעריכו שפוטין, בעל חגורה שחורה בג'ודו, נחבט במהלך אימון.

"עיתונאים אוקראינים, רוסים ומערביים, כולם דיברו על דבר אחד: איך קיבל ראש הממשלה פנס בעין?", כתב עיתונאי בעיתון "קומרסנט".

ולדימיר פוטין והפנס בעין. רויטרס
האיפור לא הסתיר את הסימן השחור מתחת לעינו של פוטין/רויטרס

בלשכתו של המנהיג בן ה-58 הכחישו שהסימן נגרם על ידי מכה, וטענו כי הוא נובע מלוח זמנים עמוס ותאורה גרועה. בצילומים של פוטין יום אחר כך הסימן כבר לא היה גלוי.

במהלך ביקורו באוקראינה השבוע דיווחה רשת טלוויזיה מקומית כי פוטין היה "במצב רוח רע" והופיע עם "משהו שנראה כמו חבורה על עצם לחיו. היתה על פניו גם נפיחות מאוד ברורה, שכוסתה בצורה גרועה באיפור".

עיתון מקומי העלה את הסברה כי פוטין עבר ניתוח קוסמטי. "האם פוטין עבר מתיחת פנים?" שאלה כותרת ה"לבי ברג". יתכן שהוא עבר עקירת שיניים, "או אולי אימון ג'ודו מצער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully