וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנהרג בתאונה בפלמחים הובא למנוחות

רמי שני

28.10.2010 / 0:04

חבריו ובני משפחתו של דוד בן עמי, שנהרג כאשר התנגש עם רכבו בתחנת אוטובוס ליד פלמחים, הגיעו לשדרות כדי ללוות אותו בדרכו האחרונה. "לא נשכח אותך", ספד לו אחיו

שי מכלוף

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הלווייתו של דודי בן עמי בן ה-16 נערכה אמש (רביעי) בשדרות. בן עמי נהרג הלילה לאחר שהתנגש עם רכבו בתחנת אוטובוס בצומת עין הקורא שליד קיבוץ פלמחים. בתאונה נהרג גם תומר זיו בן ה-17, שהובא למנוחות מוקדם יותר בראשון לציון.

אחיו בן ה-10 של בן עמי ואמו ביקשו לראותו בתוך חדר הטהרה. הילד דרש זאת בדמעות גם מהשוטר שהתלווה לבני משפחה, ולבסוף הותר לו להיכנס לחדר. עשרות מחבריו של בן עמי מראשון לציון ושדרות הגיעו להלוויה.

אחיו הקטן של דודי, אסף בן עמי, ספד לאחיו: "דודי, אחי הקטן והמקסים והנהדר, זה יום פטירתך. לצערנו, לא נוכל לראות אותך ולשמוע ממך. לא נשכח אותך בחיים". סבתו של דודי אמרה בהלוויה: "מי עכשיו ישמור עליי? מי יבוא אליי כל פעם וישמח אותי?".

גם סבו של דודי ספד לו ואמר: "לא ציפיתי לזה. שאלתי אותך אתמול אם עשית תאונה, ואמרת לי שלא. הלכתי לישון. עכשיו אני צריך להגיד עליך קדיש".

שני הרוגים, פצוע אחד

התאונה אירעה סמוך לשעה 02:00 בלילה. רכב פרטי ובו שני הנערים איבד שליטה והתנגש בתחנת אוטובוס סמוך לצומת עין הקורא. כתוצאה מההתנגשות נהרגו השניים. מחקירה ראשונית עולה כי לנהג הרכב לא היה רישיון נהיגה.

חוקרי המשטרה חושדים כי נער שלישי שהה ברכב שהתהפך וכי הוא נמלט לאחר התאונה. כבר בחקירה הראשונית עלה חשד כי נוסע נוסף, לבד משני ההרוגים, היה ברכב בעת התאונה, אלא שבמשטרה לא הצליחו לאתרו.

מספר שעות לאחר מכן התקבלה שיחת טלפון אנונימית באגף התנועה של מרחב השפלה במשטרה, בה נמסר כי אכן היה נוסע שלישי ברכב וכי הוא מאושפז בבית החולים וולפסון בחולון ומצבו מוגדר כקל.

עדכון ראשון: 21:17, 27.10.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully