וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גם הילד שלכם נוהג ברכב ללא רישיון?

עידן אבני

27.10.2010 / 18:20

מנתונים חדשים של משטרת התנועה הארצית עולה כי מאות בני נוער שנהגו ללא רישיון נעצרו מתחילת השנה ברחבי הארץ. מפקד משטרת התנועה: "פונים להורים להגביר את הפיקוח"

נהיגה ללא רישיון הפכה כבר מזמן לתופעה בישראל - כך עולה מנתונים של משטרת התנועה הארצית שמתפרסמים היום (רביעי). על פי נתוני המשטרה, מאז תחילת השנה נתפסו 234 קטינים כשהם נוהגים ללא רישיון. התופעה מוכרת גם בקרב מבוגרים: מתחילת השנה נתפסו למעלה מ-1,500 נהגים שמעולם לא הוציאו רישיון נהיגה.

במשטרה ציינו כי במקרים רבים נלקחים כלי הרב מההורים ללא ידיעתם. במקרים אחרים, לווים הנערים כלי רכב מחברים המחזיקים ברשיון. במשטרה נתקלו אף במקרים חמורים של בני נוער אשר רכשו כלי רכב למרות שלא הוציאו עדיין רישיון נהיגה.

מפקד משטרת התנועה הארצית, נצ"מ ישראל גיבלי, אמר לוואלה חדשות! כי "מדובר בתופעה חמורה. ילדים נוטלים את הרכב מהוריהם מבלי שיש ברשותם רישיון וכשמעולם לא למדו לנהוג. אנו פונים להורים להגביר את הפיקוח ולהבין שחלה אחריות ישירה עליהם כבעלי הרכב".

בתאונת דרכים קטלנית ליד קיבוץ פלמחים נהרגו הלילה שני נערים בני 16 ו- 17 שנסעו ברכב פרטי, כשנהג הרכב איבד שליטה והתנגש בתחנת אוטובוס סמוך לצומת עין הקורא. מחקירה ראשונית עולה כי לנהג הרכב לא היה רישיון נהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully