וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קנס על לבישת חצאית מיני - 500 אירו

עיירת נופש בדרום איטליה מתכוונת להעביר 41 תקנות במטרה לשמור על "הגינונים העירוניים". בין היתר ייאסר על לבישת חצאית מיני ולשחק כדורגל בשטחים ציבוריים

עיירת נופש איטלקית מתכוונת לאסור על לבישת לבוש חושפני ומשחקי כדורגל בשטחים ציבוריים בשטחה על מנת לשפר את רמת המהוגנות של המרחב הציבורי. רשויות קאסטלמארה די סטביה בדרום איטליה מנצלות את הסמכות החדשה שניתנה להן להילחם בהתנהגות אנטי-חברתית. בכוונתן להעביר 41 תקנות חדשות, הכוללות איסור על לבישת בגדים חושפניים מדי, כמו חצאיות מיני או מכנסיים בגזרה נמוכה וגידופים בפומבי.

ראש העיר לואיג'י בוביו אמר כי התקנות החדשות "יעזרו להשיב את הגינונים העירוניים ויקדמו קיום הדדי אזרחי טוב יותר". העבריינים צפויים לקנס של בין 25 אירו (35 דולרים) ל-500 אירו (696 דולרים).

הכומר המקומי תמך בתקנות החדשות האוסרות על חשיפת טפח: "זוהי החלטה נכונה. בצורה כזאת נוכל להילחם בעלייה בהטרדות המיניות", אמר הכומר לעיתון המקומי.

ראש עיריית קאסטלמארה די סטביה נוסף לרשימת ראשי ערים איטלקיות שמנצלים את הסמכות שניתנה להם לאחרונה בידי ממשלת סילביו ברלוסקוני להילחם בפשע ולהתמודד עם מה שנתפס כהתנהגות אנטי-חברתית. בערים אחרות נאסר על התנשקות במכוניות, האכלת חתולי רחוב, נעילת כפכפי עץ והפעלת מכסחות דשא בסופי שבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully