וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת היום: הפרקליטות התקפלה בפני אורי בלאו?

העיתונאי אורי בלאו שב לארץ וכעת צריך להמתין כדי לראות מי הרוויח מהמהלך. האם בלאו יצא כשידו על העליונה? האם העיתונות ניצחה את הממסד הביטחוני? מה דעתכם?

חזרתו של אורי בלאו לישראל מסמנת, כך נראה, את הירידה מהעץ של כל הגורמים המעורבים בפרשת הדלפת המסמכים מלשכת אלוף פיקוד המרכז. כשנה אחרי שנעצרה ענת קם בחשאי, הפרקליטות ועורכי דינה שוקדים על עסקת טיעון ללא האישומים המוקדמים על ריגול ובגידה. בלאו, חיוור לאחר שנה כמעט במזג האוויר המעונן בלונדון, כבר סיכם באמצעות פרקליטי עיתון "הארץ" על הסדר בו הוא יחזיר את המסמכים שנותרו בידיו תמורת התייצבות לחקירה בשב"כ ובמשטרה.

מול עיניו המשתאות של הציבור הולכת ומתמוססת עוד פרשת ריגול ופגיעה בבטחון המדינה. הכותרות הגדולות מפנות את מקומן לכתבי אישום מופחתים, האיום על ביטחון המדינה מתחלף בפזיזות, חוסר אחריות וטיפשות.

טקבקו וספרו לנו מה אתם חושבים, האם מדובר בהר שהוליד עכבר או התקפלות מסוכנת של השב"כ והפרקליטות בפני עורכי הדין של קם ובלאו, האם חזרתו של בלאו לישראל מסמנת את ניצחון העיתונות על הממסד הביטחוני, מי המפסידים הגדולים בפרשה ומי יצא עם ידו על העליונה ומתי צריך להרשות בית המשפט לענת קם להשתחרר ממעצר הבית בו נתונה כבר שנה שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully