וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד האם שזרקה ילדיה: "הולכים לגן עדן"

25.10.2010 / 10:13

תושבת תל אביב בת 39 מואשמת בניסיון רצח, לאחר שהשליכה לפני כשלושה שבועות את שני ילדיה הקטנים מחלון דירתה בקומה הרביעית. בכתב האישום נטען כי האם שהיתה שיכורה, השליכה את הילדים מתוך כוונה לגרום למותם

מערכת וואלה!

(צילום: ארכיון, קריינות: אביב אברמוביץ', עריכה: יאיר דניאל)

לבית המשפט המחוזי הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד האם מתל אביב שהשליכה את שני ילדיה מחלון דירתה לפני כחודש. האם נאשמת בעבירות של ניסיון רצח, התעללות בקטינים והזנחת קטינים.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רביד שיפמן מפרקליטות מחוז תל אביב, כשבועיים לפני המקרה טס בעלה של האם, בת 39, לחו"ל, והיא נותרה לבדה עם בתם בת השש ובנם בן הארבע. האם, שנהגה לשתות משקאות אלכוהוליים במשך ימים רצופים, התחילה כמה ימים לאחר מכן לשתות בדירה יחד עם חברה.

בכתב האישום נטען כי בשל מצבה לקחה חברה אחרת של האם, שבתה לומדת בגן עם ילדיה של הנאשמת, את שני הילדים לביתה. הילדים שהו בבית החברה שלושה ימים, ובערב סוכות האם לקחה אותם חזרה. האם המשיכה לשתות וודקה בזמן שהילדים שהו לבד עמה. בזמן הזה פתח מי אחד הנוכחים בדירה את ברז המים במקלחת והדירה הוצפה. בנוסף, ברחבי הדירה פוזרו מזון, שמפו וקרמים. במשך שלושה ימים היתה האם שיכורה והזניחה את הילדים.

הילדים סבלו משברים רבים

עוד צוין בכתב האישום כי לאחר שלושה ימים הגיעה החברה לדירה יחד עם אמה ובן זוגה. לאחר שמצאו את האם שיכורה, הם ניקו את הדירה, שפכו את כל המשקאות האלכוהוליים שמצאו לקחו את הילדים לביתם. לאחר יומיים נוספים הגיעה האם לבית חברתה וישנה שם.

לטענת הפרקליטות, בסביבות השעה 4:00 בבוקר העירה הנאשמת את הילדים, הלבישה אותם ולקחה אותם חזרה לדירתה. שם היא אמרה להם כי הם "הולכים לגן עדן", וזרקה אותם מבעד לחלון מרפסת הכביסה בדירה שבקומה הרביעית אל עבר חצר הבניין, בכוונה לגרום למותם. לאחר מכן, קפצה גם היא מהחלון. הילדים נפצעו והובלו לבית החולים כשהם סובלים משברים רבים. לאחר כשבועיים הםהועברו לצורך המשך שיקום למרכז חירום לילדים בסיכון. האם עדין מאושפזת.

האם סיפרה בחקירתה כי אינה זוכרת מה קרה לאחר שלקחה את הילדים מבית חברתה. היא סיפרה עוד כי במקרים קודמים בהם ביתה שיכורה החלה לשמוע "קולות" ואף אושפזה בבתי חולים פסיכיאטריים. "כשאני שותה מעט, כבר אי אפשר לעצור אותי", סיפרה לחוקרים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים נגדה. "מעשיה הנפשעים והאכזריים של המשיבה, אשר השליכה את בתה בת ה-6 ובנה בן ה-4 מגובה 4 קומות, מתוך כוונה לגרום למותם, ובתוך כך הביאה עליהם חבלות ופציעות קשות וחמורות, מוכיחים כי מדובר באשה מסוכנת ובלתי צפויה לסובבים אותה, אשר רק מעצר מאחורי סורג ובריח יפיג את המסוכנות העולה ממנה", נכתב בבקשת המעצר. פרקליטה של האם, עו"ד אורי קינן שמייצג אותה מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר בתגובה כי לאחר שיקרא את חומר הראיות הוא יתייחס אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully