וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכנים סיפרו: הילדים היו על הדשא וזעקו מכאב

איילה חננאל ואריאל נוי

28.9.2010 / 10:00

שכני האישה שהשליכה את שני ילדיה מחלון ביתה בדרום תל אביב, שחזרו את הטרגדיה. אחד השכנים: "שמעתי צעקות של ילד שצועק לאמא. הסתכלתי מהחלון, ואז ראיתי את האם וילדיה שרועים על הדשא כשהם צועקים מכאבים"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק)

"שמעתי צעקות של ילד שצועק לאמא. הסתכלתי מהחלון, ואז ראיתי את האם וילדיה שרועים על הדשא כשהם צועקים מכאבים". כך סיפרה הבוקר (שלישי) שכנה של האם שהשליכה את שני ילדיה מהקומה הרביעית בבניין דירות בדרום תל אביב. לדברי השכנה, האם וילדיה "עברו לגור פה בערך לפני כחצי שנה, והם תמיד נראו לי כמו משפחה מאוד נחמדה. זה פשוט טרגדיה".

שכן נוסף סיפר כי בערב חג הסוכות הוא היה עד למקרה בו הושארו שני הילדים מחוץ לביתם. "הם בכו וקראו לאמא שלהם, אז ניגשתי אליהם ושאלתי אותם מה קרה, והם אמרו לי שהם לא יכולים להיכנס הביתה", סיפר.

דובר תחנת כיבוי אש תל אביב, רס"ר שרון ביתן, מסר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום, המראה היה קשה מאוד. לראות שני ילדים ואימא מוטלים בחצר הבית. הגענו למקום בכדי לשלול אפשרות אם מישהו זרק אותם, לראות היכן נמצא אביהם ובמקרה הצורך לאתר אותו". חוקרי תחנת משטרת שכונות, בראשות סגן-ניצב יגאל סנקר, שהגיעו למקום סיפרו כי האם אמרה להם: "רציתי להרוג את ילדיי ולהתאבד".

האם, תושבת תל אביב בת 38 זרקה את בנה בן הארבע ובתה בת החמש מחלון ביתם ברחוב מעפילי אגוז בתל אביב - וקפצה אחריהם. הילדים נפצעו באורח בינוני עד קשה, ואילו האם נפצעה באורח קשה. שכן שראה את הילדים ואת האישה שרועים על הדשא הזעיק את צוותי מגן דוד אדום, שפינו את הילדים והאם לבית החולים איכילוב בעיר.

האם פונתה כאשר היא סובלת משברים בגפיים ונמצאת בהכרה מלאה. בנה בן הארבע פונה במצב קשה כשהוא סובל מפגיעת ראש ומורדם, ואילו הילדה בת החמש פונתה במצב בינוני כשהיא סובלת משברים בגפיים. מחקירה ראשונית עולה עוד, כי לפני האירוע לא נשמעו ריבים או צעקות מהדירה. ככל הנראה, בן זוגה של האם ואביו של הילד מתגורר בדירה, אך הוא טרם אותר. אביה של הילדה, עזב את הארץ בשנת 2007 והיגר לרוסיה.

עדכון ראשון: 09:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully