וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד הפנים הודה: מעורב בעסקי הקרקעות

גבי מימון החשוד בעבירות של מרמה במסגרת פרשת הטיית המכרזים ביד בנימין, הודה בחקירתו במשטרה כי היה מעורב בעסקי הקרקעות במושב. בעקבות הודאתו, מימון שוחרר ממעצרו

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: גדי וינסטוק)

מנכ"ל משרד הפנים גבי מימון, הודה בחקירתו במשטרה כי היה מעורב בעסקי הקרקעות במושב יד בנימין. כך דווח הבוקר (שני) בקול ישראל. מימון הסביר לחוקרים כי נקנו חמש חלקות קרקע בסיוע אנשי קש ושהוא התחלק בהן עם איש העסקים עופר גואטה.

מימון שוחרר כיממה אחרי שנעצר וכעת מתברר כי שוחרר בשל הודאתו. כמו כן נודע כי מימון יצא לחופשה בתיאום עם אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה. בנציבות דנים בימים אלה עם המשטרה כיצד לנהוג בעניינו של מימון.

"פעל בדרכי זיוף ומרמה כדי לזכות במגרשים"

מימון נעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות של מרמה במסגרת פרשת הטיית המכרזים ביד בנימין. בלב הפרשה עומדים חמישה מגרשים ביישוב יד בנימין. על פי החשד, מימון פעל בדרכי זיוף ומרמה כדי לזכות בשניים מהמגרשים. בבקשת המעצר של מימון ויתר החשודים נאמר כי "החשודים חברו בצוותא וביצעו מרמה כלפי מנהל מקרקעי ישראל. באמצעות שימוש באנשי קש, הם שמו לעצמם מטרה לזכות במגרשים שלא יכלו לזכות בהם כדין - כל זאת, תוך זיוף מסמכים".

לאחר מעצרו של מימון נמסר מלשכתו של שר הפנים אלי ישי כי "כמו כל חבריו, שר הפנים הופתע מהחשדות נגד מנכ"ל משרדו, כפי שפורסמו בתקשורת. ישי מחזק את מנכ"לו ברגע קשה. מימון ידוע במקצועיותו ובניסיונו הרב בתחומי המשרד. אנו מאחלים לו ומתפללים שהאמת תצא לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully