וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצביעים נתבקשו להחליט האם להקים ועדת חייזרים

תושבי מחוז דנבר בקולורדו שבארה"ב רגילים להצביע באופן ישיר על מגוון הצעות חוק. בבחירות אתמול הציעו להם השלטונות לבחור האם יוקצו כספים להקמת ועדה להתקשרות עם חוצנים

מצביעים בבחירות המוקדמות בדנוור, קולורדו שבארה"ב הופתעו לגלות אתמול (ראשון) שאלה לא שגרתית בטופסי ההצבעה שלהם. המצביעים נתבקשו להחליט האם להקצות משאבים ציבוריים להקמת ועדה שתחום אחריותה יהיה תקשורת עם חייזרים.

האזרחים במחוז דנברל וקחים חלק פעיל בניהול היומיומי, ומצביעים מדי שנה על מגוון תיקונים לחקיקה מקומית ועל מינויי שופטים במחוז. בסופו של טופס הבחירה אתמול חיכתה לתושב המעורה השאלה הבאה: "האם על מצביעי העיר ומחוז דנבר לאמץ פקודה להקמת ועדה לעניינים חוץ-ארציים, שתוודא את בריאותם, ביטחונם ומודעותם התרבותית של תושבים ומבקרים בדנבר, במקרה של מפגשים או התקלויות אפשריות עם יצורים חוצניים?"

במהשך גם נשאלו המצביעים האם ברצונם לממן את הוועדה הנ"ל "מכספי מענקים, מתנות ותרומות".

בלוגר פוליטי שפרסם את דבר ההצבעה ברבים הודה כי הוא נאלץ לקרוא את השאלה פעמיים לפני שהצביע "לא". הוא כתב כי זוהי "דוגמא להחלטות שלמצביעים כלל אין עניין בהן, ומוטב שלא יביאו אותן להכרעתנו". הבלוגר ציין כי מבחינתו הוא "בוחר נציגי שלטון בדיוק בשביל החלטות כאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully