וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: רצחה על רקע רומנטי - ונשלחה למאסר

צעירה בלגית שהיתה מעורבת במשולש אהבים, נידונה ל-30 שנות מאסר, לאחר שהורשעה במותה של יריבתה הרומנטית על ידי חבלה במצנחים שלה

צעירה בלגית נידונה היום (חמישי) ל-30 שנות מאסר לאחר שהורשעה ברצח יריבתה על לבו של בן זוגה. אלס קלוטמנס הורשעה אתמול בחיתוך חלקים ממצנחיה של אלס ון-דורן, בת 38, לפני שהשתיים ביצעו צניחה עם אהובן המשותף בנובמבר 2006. ון דורן נפלה כ-1,000 מטרים למותה.

התביעה טענה כי קלוטרמנס ביצעה את המעשה מתוך קינאה ודרשה מאסר עולם. אולם לא היתה שום עדות פיזית שקישרה בין קלוטמנס לחבלה, וקלוטרמנס עצמה הכחישה את ההאשמות.

בטיעונים לעונש אמר עורך דינה כי גילה הצעיר ועברה הנקי של קלוטמנס אמורים להקל על עונשה, כמו גם העובדה שאביה מת כשהיתה בת שנתיים. לדברי השופט, המושבעים רמזו כי יציבותה הנפשית הלקויה וגילה הצעיר, השפיעו על קולת עונשה. לפי החוק בבלגיה, קלוטמנס תרצה לפחות 10 שנים בבית סוהר.

ון דורן היתה אם לשני ילדים. היא התרסקה בגינה ביתית לאחר ששני המצנחים שלה לא נפתחו במהלך צניחה משותפת עם אהובה מארסל סומרס ההולנדי וגבר נוסף. התביעה טענה שקלוטמנס, מורה בבית ספר יסודי, חיבלה במצנחים בסוף השבוע שלפני הקפיצה על מנת להוציא אותה מהתמונה ולזכות במלוא תשומת לבו של סומרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully