וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד פרקליטי המדינה: נצטרף לשביתה במשק

בעקבות המבוי הסתום אליו נקלע המשא ומתן מול משרד האוצר החליט ועד פרקליטי המדינה להצטרף לשביתה הכללית במשק שתתקיים בקרוב. לדברי הפרקליטים, שכרם עומד על כשליש מזה של עורך דין פרטי

ועד פרקליטי המדינה הודיע היום (חמישי) כי בעקבות המבוי הסתום אליו נקלע המו"מ מול האוצר יצטרפו הפרקליטים לשביתה הכללית במשק אשר הוכרזה לפני שבועיים על ידי ההסתדרות הכללית ומתוכננת להתקיים בימים הקרובים. ההחלטה התקבלה פה אחד על ידי כל נציגי הפרקליטיות השונות שהתכנסו לישיבת חירום.

כבר בתחילת החודש נפגשו נציגי ארגון הפרקליטים, בראשות היו"ר עו"ד בועז גולדברג, עם שר המשפטים יעקב נאמן בלשכתו בירושלים והודיעו לו כי בכוונתם לנקוט בצעדי מחאה חריפים, לרבות שביתה כללית בתוך זמן קצר. נאמן ביקש מהפרקלטים להימנע משביתה ונענה כי במצב הדברים שנוצר ונוכח המבוי הסתום אליו נקלע המשא ומתן, לא נותרה בידיהם ברירה.

הפרקליטים הגישו לשר חוות דעת שהוכנה עבורם, לפיה הפערים בשכר בין פרקליטים שעובדים במשרד המשפטים ובפרקליטויות, לבין עורכי הדין המועסקים במשרדים מצליחים במגזר הפרטי, גדלים והולכים ככל שהוותק של הפרקליט גדל; לאחר 20 שנות ותק מרוויח פרקליט ותיק בשירות המדינה פחות משליש משכרו החודשי של עמיתו העובד במשרד פרטי מצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully