וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד וצ'אווס: "נעמוד יחד מול המערב"

נשיא ונצואלה ונשיא אירן נועדו בטהרן והכריזו על העמקת שיתוף הפעולה בין שתי המדינות. צ'אווס: "האיומים כלפי אירן לא יצליחו להגביל את המהפכה האיסלמית"

נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד ונשיא ונצואלה הוגו צ'אווס ממשיכים להתקרב זה לזה. אחמדינג'ד אמר אמש (רביעי) לצ'אווס כי שתי המדינות "יביסו את יריבותיהן המשותפות". צ'אווס מצדו, המסיים בימים אלה את ביקורו באירן, גינה את האיום הצבאי של ישראל וארה"ב כלפי אירן, אשר לדבריו מאיימות בתקיפה נגד טהרן על מנת למנוע את התגרענותה.

"אני רוצה לנצל הזדמנות זו על מנת לגנות את האיומים כלפי אירן", אמר צ'אווס במסיבת עיתונאים משותפת עם אחמדינג'ד. "אנחנו יודעים כי הם לא יצליחו להגביל את המהפכה האיסלמית. אנחנו תמיד נהיה יחד. לא רק שנתנגד אלא שנעמוד כמנצחים". שני המנהיגים כינו אחד את השני "אח" במהלך מסיבת העיתונאים. צ'אווס הודיע כי שתי המדינות חתמו על מספר הסכמים חדשים לשיתוף פעולה תעשייתי ביניהן.

אחמדינג'ד אמר במסיבת העיתונאים כי שתי הארצות הינן חלק מחזית מהפכנית הנפרשת מאמריקה הלטינית עד מזרח אסיה. "אם פעם אחי, מר צ'אווס, אני וכמה אנשים נוספים היינו בודדים בעולם היום אנחנו מהווים שורה של מהפכנים שעומדים זה לצדו של זה", אמר אחמדינג'ד.

עדכון ראשון: 22:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully