וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לנסיך הסעודי שרצח את משרתו

סעוד בין נאסר אל-סעוד, שרצח את משרתו במלון בלונדון נידון למאסר עולם, ויירצה לפחות 20 שנים בבית סוהר. השופט: "לא היה אכפת לך אם הרגת אותו או לא"

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

הנסיך הסעודי שהורשע ברצח משרתו בבית מלון יוקרתי בלונדון נידון היום (רביעי) בבריטניה למאסר עולם. סעוד בין נאסר אל-סעוד, המקורב למלך ערב הסעודית, ירצה 20 שנות מאסר לפחות בגין התקיפה האכזרית שגרמה למותו של משרתו בנדר עבדלעזיז.

התביעה במשפט טענה כי הרצח, שאירע לאחר שהשניים חזרו מארוחה בערב חג האהבה, נבע מהתקפה בעלת "אלמנט מיני". כמו כן, נטען כי השניים היו מעורבים במערכת יחסים אלימה מאוד של אדון-משרת, במהלכה היכה סעוד באופן סדיר את משרתו "למטרת הנאה אישית".

לחבר המושבעים בבית המשפט בלונדון לקח אתמול שעה ו-35 דקות בלבד כדי להרשיע את אל סעוד, והיום אמר השופט: "היית בעמדה של סמכות ואמון מעליו וניצלת אותה באופן חסר רחמים. אני חושב שההסבר הסביר ביותר הוא שלא היה אכפת לך אם הרגת אותו או לא". השופט המשיך: "זה יוצא דופן שנסיך יעמוד לדין באשמת רצח. זה לא יהיה נכון מבחינתי לגזור עליך עונש קל יותר או חמור יותר בגלל השייכות שלך למשפחת המלוכה הסעודית".

המשרת ליווה במשך שלוש השנים האחרונות את הנסיך, שאביו הוא האחיין של מלך סעודיה ואמו היא בתו של המלך. לדברי התובע במשפטו, הוא סבל מ"סדרה של חבטות קשות או מכות לראשו ופניו". בנוסף הוא סבל מחבלות פנימיות ודימום במוחו, כמו גם פציעות בצוואר התואמות לחץ ידני.

הנסיך העיד כי הוא ומשרתו היו "חברי ושווי ערך" ושהוא הטרוסקסואל. אולם התובע טען כי העדויות קובעות די בבירור שהוא היה הומוסקסואל או שיש לו נטיות הומוסקסואליות. אם הנסיך ישוב אי פעם לארצו הוא עשוי לעמוד בפני הוצאה להורג, מכיוון שהומוסקסואליות היא עבירה שדינה מוות בערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully