וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נסיך סעודי הורשע ברצח משרתו

נסיך סעודי הורשע ברצח משרתו בבית מלון יוקרתי בלונדון, לאחר שהשניים חזרו מארוחת ערב בחג האהבה. התובע: "העדויות קובעות שיש לו נטיות הומוסקסואליות"

רויטרס

(צילום: צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט בבריטניה הרשיע היום (שלישי) נסיך סעודי ברצח משרתו בחדר במלון יוקרתי בלונדון. הנסיך, סעוד עבדולעזיז בן נאסר אל סעוד, בן 34, היכה קשות את המשרת, במסגרת מה שהתביעה כינתה כאירוע בעל אלמנט מיני.

המשרת, בנדר עבדולעזיז, בן 32, הוכה ונחנק בבית המלון לנדמרק בחודש בפברואר, לאחר שהשניים חזרו מארוחת ערב בחג האהבה. התביעה טענה שהשניים היו מעורבות בסוג של מערכת יחסים מינית, וכי הנסיך תקף את הקורבן מספר פעמים בעבר.

הנסיך גם הורשע בגרימת חבלה גופנית חמורה בכוונה לגבי התקפה אחרת שאירעה קודם לכן במעלית בבית המלון. גזר דינו של אל סעוד, שהודה בהריגה אך הכחיש כי רצח את עבדולעזז, יינתן מחר. הוא עשוי להשפט למאסר עולם.

צילומים של הנסיך הסעודי מכה את המשרת שלו במעלית. רויטרס
הנשיך צולם תוקף את משרתו במעלית/רויטרס

המשרת ליווה במשך שלוש השנים האחרונות את הנסיך, שאביו הוא האחיין של מלך סעודיה ואמו היא בתו של המלך. לדברי התובע, הוא סבל מ"סדרה של חבטות קשות או מכות לראשו ופניו", שהותירו אותו עם עין שמאלית סגורה מרוב נפיחות, שפה פצועה ושיניים שבורות. בנוסף הוא סבל מחבלות פנימיות ודימום במוחו, כמו גם פציעות בצוואר התואמות לחץ ידני.

הנסיך סעוד העיד כי הוא ומשרתו היו "חברי ושווי ערך" ושהוא הטרוסקסואל. אולם התובע טען: "העדויות קובעות די בבירור שהוא היה הומוסקסואל או שיש לו נטיות הומוסקסואליות". אם הנסיך ישוב אי פעם לארצו הוא עשוי לעמוד בפני הוצאה להורג, מכיוון שהומוסקסואליות היא עבירה שדינה מוות בערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully