וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: החבר כעס על המסרונים - וארגן מסע נקמה

המשטרה עצרה נער מאלעד שתכנן לפי החשד תקיפה אלימה של נער אחר, ששלח הודעות טקסט לטלפון הנייד של חברתו. החשוד וחבריו יזמו מפגש עם הנער בפארק מקומי ואז תקפו אותו נמרצות באמצעות מקלות

נער בן 17 מאלעד שזעם על כך שחברתו, אף היא בת 17, מקבלת הודעות טקסט אינטימיות מנער אחר, בן 18, לטלפון הנייד שלה, החליט לארגן לפי החשד מסע נקמה. ביום חמישי שעבר נחשף בן זוגה של הנערה לתחלופת ההודעות שהיא מנהלת עם הצעיר, שאף הוא מתגורר באלעד. במשטרה חושדים כי משנודע לבן הזוג על ההודעות, הוא דרש מחברתו להמשיך ולפלרטט עם הצעיר ולקבוע עמו פגישה באמפיפארק המקומי.

בהמשך הגיע הצעיר שביקש להיפגש עם הנערה לאזור הפארק. בן זוגה של הנערה וחבריו זינקו לעברו של הצעיר והיכו אותו נמרצות תוך שימוש במקלות. כתוצאה מכך נזקק הצעיר לטיפול רפואי בבית חולים. בעקבות תלונה שהוגשה, פתח מחלק הנוער במשטרת ראש העין בחקירה נמרצת, שבמהלכה אותו ונעצרו שניים מהמעורבים במעשה. מעצרם של השניים, אשר לטענת המשטרה קשרו את עצמם למקרה, הוארך עד יום רביעי.

אתמול נעצרו יתר המעורבים ב"מעשה הנקמה", כולל הנערה, שאותה ביקש המותקף לפגוש. אלה יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה בשבתו כבית משפט לנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully