וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השגריר באו"ם: "ישראל עשויה לחדש ההקפאה"

בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס אמר מירון ראובן כי הממשלה בוחנת את האפשרויות לקידום תהליך השלום. השגריר אמר כי ייתכן וההקפאה תחודש אך סירב לפרט באיזה תנאים

"ישראל עשויה לחדש את הקפאת הבנייה בשטחים", כך אמר הלילה (שלישי) שגריר ישראל לאו"ם, מירון ראובן, בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס. לדבריו, "מוקדם עדיין להגדיר את שיחות השלום כמתות".

"פתאום ההקפאה שהכרזנו עליה בעצמנו נעשתה הנושא היחיד שעל הפרק", אמר ראובן. "ההקפאה נהפכה לתנאי מקדים למשא ומתן, בשעה שסוכם על משא ומתן ללא תנאים מוקדמים". עם זאת אמר ראובן כי "הממשלה בוחנת את האפשרויות והדרכים השונות לקדם את המשא ומתן". ראובן סירב לפרט את תוכנה של החלטה אפשרית להמשיך את הקפאת הבנייה. "זו צריכה להיות החלטה של הקבינט", אמר.

ביום שישי דווח כי משרד הבינוי והשיכון ומנהל מקרקעי ישראל פרסמו מכרזים לבניית 158 יחידות דיור בשכונת רמות ו-80 יחידות דיור בפסגת זאב. עוד דווח כי בניגוד לעבר, ישראל עדכנה את הממשל האמריקאי על פרטי התוכנית לפרסום מכרזים לבנייה בירושלים וכי בוושינגטון הביעו "מחאה שקטה", אך לא ניסו למנוע את ביצוע התוכנית.

דובר מחלקת המדינה האמריקאית אמר בתדרוך לעיתונאים כי "מהלך זה מנוגד למאמצינו לחדש את השיחות הישירות בין הצדדים. אנו נמשיך לפעול על מנת ליצור תנאים לחידוש השיחות הישירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully