וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן: "ישראל עלולה לאבד חברה חשובה"

בראיון לטלוויזיה היוונית הודיע ראש ממשלת טורקיה כי גם אם ראש ממשלת ישראל נתניהו יגיע לוועידת האקלים באתונה, הוא יסרב להיפגש עימו. "לא מעוניין להיפגש עם ראש ממשלה שגאה בהשתלטות על המרמרה"

ראש ממשלת טורקיה רג'יפ טייפ ארדואן הודיע אמש (שני) כי לא יגיע לוועידת אקלים שתתכנס באתונה ביום שישי אם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ישתתף בה. בראיון לתחנת טלוויזיה ביוון התייחס ארדואן להשתלטות צה"ל על המשט לעזה ואמר כי "ראש ממשלה שגאה בהתערבות חמושה שכזו הוא ראש ממשלה שאיני מעוניין לדבר עמו".

ארדואן הוסיף כי יחסי ישראל טורקיה נמצאים במשבר חמור. "אני חושב שבנקודה זו ישראל קרובה מאוד לאיבוד חברה חשובה במזרח התיכון וזו טורקיה. אני חושב שעל ישראל לשלם על החוצפה הזו שמאפיינת את המדיניות של הממשל הנוכחי"

ביום שבת הכחישה לשכת נתניהו את הדיווחים לפיהם ראש הממשלה ייפגש בסוף השבוע הבא עם ארדואן, במסגרת וועידה שתיערך באתונה שביוון, על פי הדיווח, אל הוועידה אמורים להגיע נתניהו וארדואן על מנת לרכך את היחסים בין שתי המדינות. "אם נתניהו יחליט להגיע לאתונה, זו תהיה הפעם הראשונה בה יערכו שיחות בדרג הבכיר ביותר בין שתי המדינות מזה זמן רב, במיוחד לאחר התקרית בדאבוס בין ארדואן והנשיא הישראלי, שמעון פרס", נכתב בדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully