וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר שפי: מרגישה חלשה מכדי להוציא את האמת לאור

האישה שהורשעה באי מניעת רצח רה"מ לשעבר יצחק רבין הגיבה על הקמפיין המתנהל למען ביטול הרשעתה. "אין לי שום ציפייה שפתאום יהיה משפט חוזר, אבל משמח שיש אנשים שדואגים לגילוי האמת"

מרגלית הר שפי, שהורשעה באי מניעת רצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, התייחסה הערב (שני) לקמפיין המתנהל באחרונה למען ביטול הרשעתה. בראיון לערוץ 2 אמרה הר שפי: "האמת שאין לי שום ציפייה ממערכת המשפט שהרשיעה אותי קודם, שפתאום יהיה משפט חוזר". היא הוסיפה כי הופתעה מהבקשה לבטל את הרשעתה. לדבריה, "כל הפנייה הזאת לא באה ממני ומהשפחה שלי. הייתי די מופתעת. משמח אותי שיש אנשים שרואים את האמת ודואגים לגילויה".

הר שפי סיפרה בראיון: "אני מרגישה חלשה כדי להוציא את האמת הזאת לאור, אחרי כל ההתעללות שעברה עליי, ואני שמחה שאנשים אחרים, בלי ידיעתי, כן רוצים להביא לידיעת הציבור ששני ראשי שב"כ אומרים את מה שאמרתי תמיד: שלא ידעתי ושלא היה לי מושג".

הר שפי חזרה על טענתה, לפיה היא לא חשדה שיגאל עמיר ירצח את רבין. לדבריה, אילו היא ידעה זאת, היא היתה עושה משהו בנידון. "מה שהתנהל בינינו היה הרבה ויכוחים שמתוכם אני לא חשדתי שזה מה שיקרה". בתשובה לטענות שהועלו, לפיהן הבקשה לעריכת משפט חוזר בעניינה היא קמפיין שבסופו של דבר יוביל לעריכת משפט חוזר ליגאל עמיר, אמרה הר שפי כי "אני לא רואה את הקשר בין זיכוי של חף מפשע לבין זיכוי של פושע".

אתמול הודיע פרקליט המדינה משה לדור כי ההחליט לדחות את הבקשה לבטל את הרשעתה של מרגלית הר-שפי. ממשרד המשפטים נמסר כי "הפנייה נדחתה על ידי פרקליט המדינה לאחר שנמצא כי מדובר בפנייה זהה לזאת שהועברה בשנת 2008 ליועמ"ש דאז, מני מזוז, שלא מצא בסיס להפעלת הסמכות החריגה המאפשרת ליועץ המשפטי לממשלה ליזום בקשה למשפט חוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully