וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר באו"ם: הבנייה בי-ם - הפרה של החוק הבינ"ל

נציגו של מזכ"ל האו"ם אמר במהלך דיון של מועצת הביטחון בניו יורק, כי החלטת ישראל להתיר בנייתן של 238 יחידות דיור מעבר לקו הירוק עומדת בניגוד לחוק הבינלאומי וסותרת את מאמצי הרביעייה הבינלאומית להביא לסוף הסכסוך במזה"ת

"החלטת ישראל להתיר את בנייתן של 238 יחידות דיור חדשות מעבר לקו הירוק בירושלים מפירה את החוק הבינלאומי וסותרת את מאמצי האו"ם, האיחוד האירופי, ארצות הברית ורוסיה להביא לסוף הסכסוך במזרח התיכון". כך אמר היום (שני) אוסקר פרננדז טרנקו, עוזרו של מזכ"ל האו"ם לעניינים פוליטיים, במהלך דיון במועצת הביטחון של הארגון בניו יורק.

לדברי טרנקו, החלטת ישראל לפרסם מכרזי בנייה לשכונות מעבר לקו הירוק בירושלים "מקשה עוד יותר" על מאמצי הקוורטט. הוא הוסיף כי "מזכ"ל האו"ם ממשיך להאמין שאם הדלת לשלום תיסגר יהיה מאוד קשה לפותחה מחדש. אין אלטרנטיבה למשא ומתן שסופו בהסדר ובמדינה פלסטינית עצמאית שתתקיים בשלום ובביטחון לצד מדינת ישראל".

עוד אמר טרנקו, כי "יש לנו חלון הזדמנויות קצר וקריטי על מנת להתגבר על המכשול האחרון. נעשים מאמצים אינטנסיביים בהנהגתה של ארצות הברית ובתמיכת כל חברי הקוורטט על מנת ליצור תנאים שיאפשרו את המשך השיחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully