וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא גינס במקסיקו: האנצ'ילדה הגדולה בעולם

600 מתנדבים במקסיקו סיטי השתמשו ב-600 ק"ג עוף, 150 ליטר שמנת, 122 ק"ג פלפלים ו-105 ק"ג גבינה, כדי להכין את האנצ'ילדה הגדולה בעולם. זה הצליח, והם שברו שיא גינס

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

מה לא עושים כדי למשוך תיירים: בעיירה איזטפלפה שבמקסיקו סיטי נשבר אמש (ראשון) שיא גינס חדש, כאשר 600 מתנדבים הכינו את האנצ'ילדה הגדולה בעולם.

המנה המקומית שאורכה כ-70 מטרים ומשקלה כטונה, מורכבת מרקיק העשוי מתירס וממולא בשמנת חמוצה, פלפלים חריפים, גבינה, בצל, בקר, אבוקדו ועוד. המנה מזכירה מאוד את מנת הטאקו המקומית, אך ההבדל ביניהן היא שהאנצ'ילדה איננה מכילה שעועית.

על הכנות האנצ'ילדה פיקח נציג מטעם ספר השיאים של גינס, ג'יימס האנה, שבחן כי התהליך נעשה במסגרת החוקים. לבסוף, אישר ראלף כי אכן מדובר באנצ'ילדה הגדולה בעולם. שר התיירות במדינה, אלחנדרו רוחאס, אמר כי "השיא שהושג כאן, באיזטפלפה, יהפוך את העיירה ליעד תיירותי ראוי".

להכנת האנצ'ילדה השתמשו הטבחים ב-150 ליטרים של שמנת, 75 קילוגרמים של בצק מקמח תירס, 600 קילוגרמים של בקר, 122 קילוגרמים של פלפלים חריפים מסוג סראנו, 105 קילוגרם גבינה, 11 קילוגרם מלח, 80 קילוגרמים של אבוקדו ו-273 קילוגרמים של בצל לבן.

עדכון ראשון: 05:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully