וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: משט "ויוה פלסטינה" יגיע היום למצרים

שלוש ספינות ועל סיפונן מאות פעילים יעגנו היום בנמל אל עריש שבמצרים, כך מדווחת רשת החדשות האמריקאית CNN. הספינות יעבירו לרצועה סיוע רפואי בשווי של 5 מיליון דולר אך הדבר ייעשה דרך מעבר רפיח ולא דרך הים

משט "ויוה פלסטינה" אשר שלוש ספינותיו יצאו לפני כחודש מבריטניה, מרוקו וקטאר צפוי להגיע היום (ראשון) לנמל אל עריש שבמצרים. כך דיווחה רשת החדשות האמריקאית CNN. במקביל למשט הימי עשתה את דרכה לסוריה שיירה יבשתית שיצאה מלונדון ופעיליה יצטרפו למשט הימי בסוריה.

בין פעילי המשט גם 40 מהנוסעים שהיו על הספינה הטורקית ה"מרמרה" עליה השתלט צה"ל במאי. במשט משתתפים מאות פעילים כאשר על אחת הספינות יפליגו 380 בני אדם מ-42 מדינות. הספינות יעבירו לרצועה סיוע רפואי בשווי של 5 מיליון דולר אך לא יעבירו את הציוד דרך הים אלא דרך מעבר רפיח לאחר העגינה באל עריש. ב-12 הימים האחרונים עגנו ספינות המשט בסוריה וניתן להן האישור להמשיך במסען למצרים.

מאחורי המשט, עומד ארגון "ויוה פלסטין" וכן גם ארגון ה-IHH הטורקי ו-FREE GAZA הממוקם בארצות הברית, אשר השיקו את המשט הטורקי בסוף חודש מאי. ג'ורג' גאלוויי, חבר פרלמנט בריטי לשעבר, נמצא על הספינה שיצאה מלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully