וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבנייה בי-ם תהיה בשטחים שיישארו בידינו"

גורם ישראלי אמר כי יחידות הדיור החדשות שעתידות להיבנות בשכונות בי-ם שמחוץ לקו הירוק יהיו "בשכונות שבכל מו"מ שהתנהל הוגדרו כשטח ישראלי". הגורם דחה את טענת הפלסטינים כי מהלך זה פוגע בניסיונות להגיע להסדר שלום

גורם ישראלי רשמי התייחס הלילה (ראשון) לתוכנית לבנות 240 יחידות דיור בשכונות בצפון ירושלים שמחוץ לקו הירוק. בראיון לסוכנות הידיעות "רויטרס", אמר הגורם כי המבנים החדשים מתוכננים לקום בשטח שישראל תמשיך להחזיק בכל הסדר מדיני עתידי. "הבנייה מתוכננת להתבצע בשכונות שבכל משא ומתן שהתנהל בשני העשורים האחרונים הוגדרו כשטח ישראלי, ולכן אין הדבר נוגד את המטרה להגיע להסדר שלום היסטורי עם הפלסטינים".

בתוך כך, הרשות הפלסטינית גינתה בחריפות אתמול את ממשלת ישראל, בעקבות פרסום מכרזי הבנייה. הפלסטינים האשימו את ישראל בניסיון "להרוג" כל הזדמנות להחיות את שיחות השלום. "אנו מגנים את ההחלטה בחריפות" אמר ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת לסוכנות הידיעות הצרפתית.

עריקאת הוסיף כי "אנו קוראים לארצות הברית לראות בישראל כאחראית להתמוטטות המשא ומתן ותהליך השלום כתוצאה מההתעקשות של הממשלה בישראל להרוג כל הזדמנות לחזרה לשיחות". הוא הוסיף כי החלטת ישראל היא "תשובה ברורה לכל המאמצים הבינלאומיים, במיוחד מצדה של ארצות הברית, להביא לחזרה למשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully