וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נתניהו וארדואן ייפגשו בחסות יוונית

העיתון היווני "טו וימא" מדווח כי ראש ממשלת יוון, יורגוס פפנדראו, הזמין את ראש הממשלה ואת ראש ממשלת טורקיה להיפגש בוועידה שתיערך בסוף השבוע הבא באתונה, במטרה לרכך את היחסים בין המדינות

שידוך יווני? ראש ממשלה יוון, יורגוס פפנדראו מנסה להפגיש בין ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, בוועידה שתיערך באתונה בסוף השבוע הבא, כך פירסם היום (שבת) העיתון היווני "טו וימא". על פי הדיווח, הוועידה, בה הוזמנו השניים להשתתף, תתקיים ב-22 באוקטובר באתונה תחת הכותרת "היוזמה הים-תיכונית בנוגע לשינויי האקלים".

על פי הדיווח, אל הוועידה אמורים להגיע נתניהו וארדואן על מנת לרכך את היחסים בין שתי המדינות. "אם נתניהו יחליט להגיע לאתונה, זו תהיה הפעם הראשונה בה יערכו שיחות בדרג הבכיר ביותר בין שתי המדינות, במיוחד לאחר התקראית בדאבוס בין ארדואן והנשיא הישראלי, שמעון פרס", נכתב בדיווח.

השבוע הודיעה טורקיה כי לא תשתתף בכנס התיירות של ארגון מדינות ה-OECD שיתקיים החודש בירושלים. שר התיירות הטורקי, ארטוגול גונאי התייחס בראיון לעיתון הטורקי "הורייט" לדבריו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב לפיהם הכנס מהווה הכרה בירושלים כבירת ישראל ואמר כי "נאמרו הצהרות שיש להתחרט עליהן. אנחנו רוצים לדבר על תיירות, לא פוליטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully