וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: לא נצטרף לציר האזורי של אירן

לאחר ביקורו של נשיא אירן במדינה, הודיע ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי, כי ארצו לא תצטרף לציר האירני בשל שיתוף הפעולה הבין-עדתי במדינה שלא מאפשר זאת

ראש ממשלת לבנון סעד אל-חרירי אמר לנשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד כי לבנון לא תצטרף לציר האזורי, זאת בשל נוסחת שיתוף הפעולה הבין-עדתי במדינה שלא מאפשר זאת, כך מסרו הלילה (שבת) מקורות בלבנון לאתר האינטרנט "נהר נט". על פי הדיווח, חרירי אמר כי המהלך דורש התייעצות עם כל גורמי הפנים בלבנון.

המקורות דיווחו, כי חרירי הסביר את סירובו לאחמדינג'ד באומרו כי "הערכים של הנוסחה הלבנונית, על כל רכיביה, הם הנשק החזק ביותר. כמו כן, בעימות עם ישראל נידרש לכל יכולותינו הכלכליות".

לדברי המקורות, חרירי הכחיש כי אחמדינג'ד הציע יוזמה פוליטית הקשורה לבית הדין המיוחד של לבנון וציין כי השיחות בין הצדדים התמקדו בשימור היציבות הפנימית בלבנון.

השניים עסקו גם בעימות בין לבנון לישראל. לדברי המקורות, חרירי אמר לאחמדינג'ד כי "העימות עם ישראל מושרש היטב במוחם של הלבנונים עוד מימי קדם, והלבנונים הם שספגו מחיר כבד ואבדות רבות בעימות הזה על מנת לתמוך במטרה העיקרית של הערבים – המטרה הפלסטינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully