וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: השתכרו בבריתה לבתם ותקפו שוטר ומאבטחת

בני זוג מת"א הגיעו לביה"ח בילינסון לאחר שהבעל השתכר בבריתה של בתו ונזקק לטיפול. על פי החשד, לאחר שיצאו מהמקום תקפו בני הזוג מאבטחת ושוטר. השניים עוכבו לחקירה

בני זוג מתל אביב, בשנות ה-30 לחייהם, עוכבו הערב (שישי) לחקירה בתחנת משטרת פתח תקווה בחשד שהיכו מאבטחת ותקפו שוטר בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

לדברי המשטרה, השניים הגיעו לבית החולים לאחר שהבעל השתכר במסיבת הבריתה לבתו ונזקק לטיפול רפואי. לאחר שטופל, יצא הבעל מבית החולים בכיסא גלגלים לכיוון רכב של אחד מבני המשפחה שחיכה לו בחוץ. מאבטחי בית החולים אפשרו לרכב של בן המשפחה לעבור את השער ולהיכנס למתחם בית החולים על מנת לאסוף את האיש.

לאחר שנכנס הרכב, ביקש רכב נוסף של בני המשפחה להיכנס דרך השער על מנת לפגוש את האיש שטופל. מאבטחת הכניסה לא איפשרה את כניסתו של הרכב השני בטענה כי רכב אחד מספיק כדי לאסוף את האיש.

האישה נשכה את השוטר

לדברי המשטרה, אז, החל האיש ללכת לעבר המאבטחת, קם מכיסא הגלגלים והחל לנענע את שער הכניסה. כאשר המאבטחת ניסתה לעצור בעדו, היכה אותה האיש בפניה תוך שבני משפחתו מתקהלים סביבם.

אך אלימות בני המשפחה אל הסתיימה פה. ראש משרד הסיור של תחנת פ"ת, רפ"ק ישי שלם, סיפר לוואלה! חדשות כי "בשלב יותר מאוחר, לאחר שהניידות הגיעו והפרידו בין הצדדים, ניסו השוטרים לברר מה קרה. אחד השוטרים ניגש לקחת עדות מהמאבטחת, ובמהלך גביית העדות, האישה (אשתו של הגבר שטופל במקום) הפריעה לו למרות שהוא ביקש ממנה בנימוס לעזוב את החדר. השוטר קם כדי לסגור את דלת החדר, הוא תפס לאישה את היד כדי לאפשר לה לצאת, הזהיר אותה שהיא עלולה להיעצר, והיא נשכה אותו".

כאמור, השניים עוכבו לחקירה ומהמשטרה נמסר כי המקרה יטופל בחומרה. "עבירה של תקיפת שוטרים ותקיפה של עובד ציבור או מאבטח אלה שתי עבירות חמורות שהבחלט נמצאות לנגד עינינו, ואנחנו עושים כל שביכולתנו כדי למנוע אירועים דומים", אמר שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully