וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמצע אוקטובר: 36 מעלות בת"א, 35 בירושלים

המזגן חוזר לעבוד: כשבוע לאחר שהציפו אותנו גשמים של תקווה, הטמפרטורות נוסקות ומביאות עלינו מזג אוויר שרבי בכל רחבי הארץ. כבר בשבת צפויה הקלה, אך עדיין יהיה חם מהרגיל

רק לפני שבוע נדמה היה שאפשר להחזיר לארון את בגדי הים והסנדלים ולהוציא משם סוודרים ומטריות, אולם היום (שישי) המגמה צפויה להתהפך בצורה קיצונית. בשירות המטאורולוגי צופים כי בכל רחבי האזור ישרור במהלך היום מזג אוויר שרבי והטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל. בתל אביב יגיעו הטמפרטורות ל-36 מעלות, בירושלים צפויים להימדד 35 מעלות, בחיפה 37, בצפת 33, בבאר שבע 40 וגם באילת הטמפרטורה תגיע בצהריים ל-40 מעלות.

החזאי התורן יבגני בריינין, אמר לוואלה! חדשות כי "אפיק ים סוף חלש וזרימות צפוניות מביאות את הטמפרטורות הגבוהות לאזורנו. אנחנו נמצאים בעונת מעבר שמתאפיינת בשינויים מהירים, גם ימים של שרב וגם ימים של גשם. אין מה להתרגש, זה דבר שגרתי". בריינין הוסיף כי הים התיכון יהיה מאוד נוח וטמפרטורת המים תגיע ל-27 מעלות.

כבר בשבת צפויה ירידה ניכרת בטמפרטורות, אך עדיין הן יהיו גבוהות מהרגיל לעונה. גם ביום ראשון המגמה תימשך ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות. ואם אתם שואלים מה קורה עם הגשם? המשיכו להתפלל.

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully