וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לבנות: גם בירושלים הסתיימה ההקפאה

משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל פרסמו מכרזים לבניית כ-240 יחידות דיור בשכונות רמות ופסגת זאב. וושינגטון קיבלה עדכון על פרטי התוכנית, אך לא מנעה את הוצאתה אל הפועל

אחרי הפסקה של למעלה מעשרה חודשים, פרסמה הממשלה מכרזים לבנייה בירושלים, מעבר לקו הירוק. לאחר סיום מועד הקפאת הבנייה שהוכרזה על ידי ממשלת נתניהו, פרסמו משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל מכרזים לבניית 158 יחידות דיור בשכונת רמות ו-80 יחידות דיור בפסגת זאב. כך דווח בקול ישראל. שר הבינוי והשיכון, אריאל אטיאס, אמר כי משרדו והמנהל ממשיכים לפעול במרץ על מנת לצמצם את הפער בין הביקוש להיצע בשוק הדירות.

עוד דווח כי בניגוד לעבר, ישראל עדכנה את הממשל האמריקאי על פרטי התוכנית לפרסום מכרזים לבנייה בירושלים וכי בוושינגטון הביעו "מחאה שקטה", אך לא ניסו למנוע את ביצוע התוכנית. מצד שני, בישראל ובארה"ב ממשיכים לנסות למצוא נוסחה שתאפשר את המשך הקפאת הבנייה בהתנחלויות, על מנת שהדבר יביא לחידוש השיחות הישירות בין ישראל לפלסטינים.

ראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, ד"ר סאיב עריקאת, אמר בתחילת השבוע כי הרשות הפלסטינית דוחה את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להמשיך בהקפאה בתמורה להכרה פלסטינית במדינה יהודית. "אנו דוחים בתוקף את כל המשחקים הישראליים האלה. אי אפשר לכרוך בין הדרישות הגזעניות של נתניהו לבין הדרישה להפסיק את הבנייה בהתנחלויות לשם הקמת מדינה", אמר עריקאת לאתר 'קודס-נט'. לדבריו, נתניהו לבדו נושא באחריות לכישלון תהליך השלום "וכך גם כל העולם חושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully