וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל המלחמה בסרטן השד: הבית הלבן נצבע ורוד

הבית הלבן שינה את צבעו למשך מספר שעות ונצבע ורוד, כחלק מאירועי חודש המודעות לסרטן השד. אובמה: "עומדים לצד אימהותינו, אחיותינו, בנותינו וידידותינו"

הבית הלבן, מעונם הרשמי של נשיא ארה"ב וסגנו, נצבע הלילה (שישי) בתאורה ורודה, כחלק מאירועי חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. מדובר בשנה השלישית ברצף בה מציין הבניין המכובד את האירוע. ב-2008 האיר ג'ורג' בוש לראשונה את המבנה באופן דומה, ואילו לפני שנה בחר ממשל אובמה הטרי לציין את האירוע בתליית סרט ורוד ענק על השער הצפוני.

בהצהרתו לכבוד האירוע אמר אובמה כי הצגת הסרטים הוורודים על קדמת הבניינים ברחבי המדינה מביע הן תמיכה בנלחמים במחלה והן הזדהות עם זכר קורבנותיה. "במהלך חודש המודעות הלאומי לסרטן השד, אנו עומדים לצד אימהותינו, אחיותינו, בנותינו וידידותינו", אמר הנשיא, "ומכירים גם כן בכל מי שהצטרף למאבק לצד יקיריהם, לפעילי המאבק, החוקרים ואנשי הרפואה, שטיפולם ועבודתם הקשה נותנת תקווה לאלו החיות עם סרטן השד. אם נחנך עצמנו ונשקיע במחקר חדשני, נצליח לשפר את איכות חייהן של כל האמריקאיות הסובלות מסרטן השד, ויום אחד נצליח גם לנצח את המחלה הנוראית הזו".

הבית הלבן מצטרף בכך לקמפיין של יותר מ-200 אתרים היסטוריים ולאומיים ברחבי העולם, שהוארו ויוארו גם הם בוורוד במהלך החודש. בין המדינות שמשתתפות בקמפיין: ארצות הברית, יוון, אוסטרליה והודו. גם ישראל משתתפת באירועים, וכחלק מהקמפיין הואר נמל יפו בוורוד בתחילת החודש.

הבית הוורוד: הבית הלבן צבוע ורוד לכבוד חודש המודעות לסרטן השד

הבית הלבן נצבע ורוד לכמה שעות לכבוד חודש המודעות לסרטן השד. Win McNamee, Getty Images, GettyImages
הבית הלבן נצבע ורוד לכמה שעות לכבוד חודש המודעות לסרטן השד/GettyImages, Win McNamee, Getty Images

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully