וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה בגרוש: שר תאילנדי שיחק בטלנובלה

שר האוצר של תאילנד ערך הופעת אורח באופרת סבון פופולרית על מנת לקדם המאבק הממשלתי בהלוואות בריבית קצוצה. לידיעת הקורא יובל שטייניץ

כוכב אופרות הסבון החדש בתאילנד הוא לא שחקן אלא פוליטיקאי. שר האוצר קורן צ'טיקבאניג' החליף אתמול (רביעי) את הדרמה בשווקים הכלכליים במדינה בדרמה של אופרת הסבון הפופולרית "ואנידה". הוא השתתף בפרק של התכנית במטרה לקדם את מאבק הממשלה במתן הלוואות בריבית קצוצה.

קורן, בוגר אוניברסיטת אוקסופרד בבריטניה, שיחק דמות של אדם בעל חוב שמספר כי מצא דרך להיפטר מחובו. משרד האוצר מעריך כי כמיליון בתי אב בתאילנד, חייבים כסף למלווים, הדורשים החזרים חודשיים בריביות של עד 40%. ממשלתו של ראש הממשלה אבהיסיט וג'יג'יווה מנסה ללמד את הציבור על הבעיה, שנפוצה בעיקר באזורים כפריים בהם לתושבים אין גישה נוחה לבנקים.

סיפור העלילה של "ואנידה" מתרחשת בתאילנד בתקופת מלחמת העולם השנייה, ומתארת משולש אהבים בין קולונל, ארוסתו האריסטוקרטית ובתו של סוחר. עניין החוב הוא נושא מרכזי בעלילה, שבה הקולונל מסתבך בכל מני צרות בגלל בעיות כספיות. קורן היה בעבר בנקאי השקעות מצליח, ונחשב לגבר נאה אותו מעריצות נשים רבות ברחבי המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully