וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: האישה שיולדת רק בתאריכים מושלמים

אישה בארה"ב ילדה את שני ילדיה הראשונים ב-8.8.08, 9.9.09. התינוקת השלישית היתה צפויה להיוולד רק ב-4 בנובמבר, אך הוחלט להקדים את הלידה והיא יצאה לעולם ב-10.10.10

לברברה סופר קל לזכור את ימי ההולדת של הילדים שלה. הראשונה נולדה ב-8 באוגוסט 2008, השני נולד ב-9 בספטמבר 2009, והשלישית נולדה ב-10 באוקטובר השנה. כלומר – 8.8.08, 9.9.09, 10.10.10.

סופר ובעלה, הגרים במישיגן, לא תכננו את התאריכים המיוחדים הללו בזמן ההריונות, כך הם סיפרו לעיתון "USA TODAY", בראיון שהתפרסם אתמול (רביעי). הבת הבכורה קלואי נולדה לאחר שברברה קיבלה זריקת זירוז. לדברי האם, הבן השני קמרון היה הפתעה גמורה: "הוא לא היה תינוק מתוכנן מבכלל, הוא היה נס".

קמרון היה אמור להיוולד ב-20 בספטמבר אך על מנת להימנע מסיבוכים רפואיים, רופאה של ברברה המליץ ליילד אותו מעט מוקדם יותר ונתן לה תרופות זירוז ב-8 בספטמבר. אולם לקמרון לקח 24 שעות כדי לצאת לעולם, וכך הוא נולד ב-9.9.09.

הזדמנות של פעם ב-12 שנה

סופר אמרה שהיא ובעלה חשבו שזה יהיה "מגניב" אם הילד השלישי שלהם יוולד ב-10.10.10, אבל מכיוון שתאריך הלידה המשוער של ילדתם השלישית היה 4 בנובמבר, הדבר לא נראה סביר. אולם מכיוון שהיא החלה לסבול מקרישי דם ברגלה, רופאיה של סופר אמרו כי עליהם לילד את התינוקת שלושה שבועות לפני המועד המתוכנן, וכך יצאה לעולם קארה ב-10.10.10. "היא אוכלת היטב", אמרה ברברה לעיתון, "היא גיבורה".

לדברי שאנון מקסוויני, פרופסור לביוסטטיסטיקה מאוניברסיטת פורטלנד, הסיכוי שלידות כאלה יתרחשו קיים רק ב-12 השנים הראשונות של כל מאה אבל הוא לא כזה נדיר. "בהינתן שהלידה הראשונה התקיימה בחלון ההזדמנויות, הסיכוי הוא לא כזה אסטרונומי כמו שהייתם חושבים", אמרה מקסוויני לעיתון. לגבי המשך השושלת המיוחדת, הסופרים אמרו כי הם מסתפקים בשלושה. "אנחנו לא מתכננים ילדים נוספים", אמרה ברברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully